هیئت های عزاداری هیچگونه حرکت دسته روی در سطح شهر نخواهند داشت

حجت الاسلام فاطمی نسب، گفت: با توجه به شرایط حاکم و تشدید ویروس کرونا هیئت های عزاداری هیچگونه حرکت دسته روی در سطح شهر نخواهند داشت .

حجت الاسلام جوادفاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت : مراسم و مجالس عزاداری ایام محرم امسال باتوجه به وضعیت کرونایی شهرستان و شیوع پیک پنجم در تمام هیئت های عزاداری سطح شهرستان با حداقل حاضرین در فضای کاملا باز بارعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حال برگزاری است .

 

امام جمعه سرپل ذهاب  افزود : مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی نیز همچون سنوات گذشته در جوار بقعه متبرکه حضرت احمد ابن اسحاق (ره )بارعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی بصورت ثابت برگزار برگزار می شود.

 

وی  بابیان اینکه سلامت مردم مهمترین  موضوع در جامعه است تاکید کرد: حفظ سلامت مردم و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در اولویت مراسمات عزاداری امسال بوده و میز سلامت در کنار تمامی هیئت های عزاداری فعال در خدمت مردم است.

 

حجت الاسلام فاطمی نسب  تصریح کرد: از مردم فهیم شهرستان که تا امروز با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسمات و مجالس عزاداری را برگزار کردند  انتظار داریم که در تاسوعا و عاشورای حسینی نیز به همین شیوه همراهی و مشارکت داشته و سلامت خود و سایرین را حفظ کنند.

 

 امام جمعه سرپل ذهاب اظهار کرد: اقامه عزاداری برای سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و ترویج فرهنگ رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای حفظ سلامتی عزاداران، مصداق بارز ترویج معروف در جامعه است.

کد خبر 1085616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha