اختصاص هزینه مراسم ختم برای کمک به نیازمندان

هزینه مراسم ختم مرحوم جعفری برای کمک به نیازمندان اختصاص یافت.

«سیداحمد موسوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز ازاختصاص هزینه مراسم ختم چهلم مرحوم جعفری برای تهیه ۵۰۰ پرس غذای گرم و اهدای آن به نیازمندان درشب تاسوعا خبرداد.
مسئول امور فرهنگی کانون فاطمة الزهرا شهرک ارم تبریز گفت: نیکوکاری محدودیت ندارد و کسی که به دنبال کار خیر است، از هر فرصت و یا محدودیتی برای کار خیر استفاده می کند.
موسوی افزود: یکی از محدودیت هایی که امروزه به واسطه شیوع بیماری کرونا در جامعه به وجود آمده، محدودیت های ارتباطات اجتماعی است که نتیجه آن عدم برگزاری مراسم ختم برای متوفیان است.
وی ادامه داد: یکی از کارهای خیری که می تواند در این ایام موثر و مفید واقع شود، صرف هزینه های ختم برای نیازمندان است که باقیات و صالحات را برای فرد متوفی در پی دارد.
موسوی اظهار کرد: خانواده متوفی در اقدامی خداپسندانه برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و همچنین ادای تکلیف شرعی، هزینه تدارک دیده شده برای برگزاری این مراسم را به مبلغ ۱۰ میلیون تومان در اختیار اعضای کانون فرهنگی هنری قرار داد و فعالان کانون ۵۰۰ پرس غذای گرم طبخ و در بین آسیب دیدگان از وضعیت کرونا در  همین منطقه درشب تاسوعای حسینی (ع) توسط خادمین مسجد،شبانه دردرب منازل این بزرگواران توزیع شد.
مسئول امور فرهنگی کانون ضمن قدردانی از کار خیر و خداپسندانه خانواده جعفری و علو درجات برای مرحوم، خاطرنشان کرد: مردم با پرهیز از هرگونه افراط و تفریط در برگزاری مجالس ترحیم با کاهش هزینه های برگزاری این گونه مراسم زمینه را برای صرف هزینه های مجلس ترحیم در کارهای خیریه فراهم کنند.

 

کد خبر 1085806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha