برنامه کانون‌های مساجد  آستارا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

عاطفی گفت: برنامه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بندر آستارا در ایام ماه محرم با رعایت کامل و دقیق پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

«قربانعلی عاطفی»در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: مقابله با ظالم و دفاع از حقوق مظلوم از درس‌های عاشورا است.

 

رابط دفتر نمایندگی کانون‌های فرهنگی و هنری منطقه ویژه بندر آستارا با بیان اینکه سیدالشهدا (ع) برای اصلاح جامعه قیام کرد، افزود: آن حضرت در مقابل فساد و باطل ایستاد و برای ایجاد حق قیام کرد.

 

وی با اشاره به اینکه پیام‌های بزرگی در نهضت و قیام عاشورا وجود دارد که یکی از آنها این است که هر کاری باید برای رضای خدا آغاز شده و با توکل بر خدا انجام شود، تصریح‌کرد: نام و یاد امام حسین(ع) و یاران با وفای آن حضرت تا روز قیامت در اذهان جهانیان جاودانه باقی می‌ماند و الگوی بسیار خوبی برای مسلمانان و آزادیخواهان است.

 

عاطفی به میزبانی ۵۲ کانون فرهنگی و هنری مساجد شهری و روستایی بندر آستارا در ماه قیام و خون از عزاداران حسینی اشاره کرد و گفت: برنامه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در ایام ماه محرم با رعایت کامل و دقیق پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: فضاسازی کانون‌ها متناسب با سوگواری‌های حسینی، سیاهپوش کردن مساجد با حضور پیرغلامان حسینی و جوانان، قرائت زیارت عاشورا، برپایی ایستگاه سلامت و توزیع ماسک در بین عزاداران، برپایی ایستگاه فرهنگی و برگزاری مراسم عزاداری از برنامه‌های کانون‌ها در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران باوفایش است.

 

عاطفی خاطرنشان‌کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آستارا مراسم عزاداری و سوگواری دهه اول محرم را با عشق به سالار شهیدان کربلا و به صورت خودجوش برگزار می‌کنند که هر ساله مورد استقبال عموم ارادتمندان اهل‌بیت(ع) قرار می‌گیرد.

کد خبر 1086005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha