خاندوزی با فساد مبارزه و به شفافیت و عدالت پایبند بوده است

مجمع اسلامی کارکنان بانک‌ها در نامه‌ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: سیداحسان خاندوزی، وزیر پیشنهادی وزارت اموراقتصادی و دارایی در سال‌های گذشته در کنار فعالیت‌های علمی، پژوهشی و عملیاتی، همواره با فساد مبارزه و به شفافیت و عدالت پایبند بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مجمع اسلامی کارکنان بانک‌ها در نامه‌ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: سیداحسان خاندوزی، وزیر پیشنهادی وزارت اموراقتصادی و دارایی در سال‌های گذشته در کنار فعالیت‌های علمی، پژوهشی و عملیاتی، همواره با فساد مبارزه و به شفافیت و عدالت پایبند بوده است.  
 
در بخشی از این نامه آمده است:  استحضار دارید در گام دوم انقلاب اسلامی ایران به برکت روح پرفتوح امام شهیدان و هدایت روشنگرانه مقام معظم رهبری، دولت سیزدهم به ریاست حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای سیدابراهیم رئیسی به فضل پروردگار و اهتمام مردم شریف ایران در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ انتخاب و هیأت وزیران در حال شکل گیری است.

مجمع اسلامی کارکنان بانک‌ها افزود: سال‌ها است که اقتصاد و معیشت دغدغه مقام معظم رهبری بوده و در توصیه‌های معظم‌له در ابتدای هر سال ظهور و بروز داشته است. سیستم بانکداری ایران، علی‌رغم مواجهه با چالش‌های متعدد، بالغ بر ۹۰ درصد تأمین مالی کشور را برعهده گرفته است. کارکنان بانک‌ها شرافت، آبرو و سلامتی خود را در راه ایفای وظیفه خطیر، وقف مردم نموده اند و خواستار مدیریتی کارآمد، اثربخش و پاکدست بر اقتصاد و بانکداری می‌باشند.

این نامه تصریح دارد: براین اساس مجمع اسلامی کارکنان بانک‌ها، تنها تشکّل رسمی و قانونی به عنوان پارلمان کارکنان بانک‌ها، پس از مطالعه و بررسی برنامه های پیشنهادی، از معرفی سید ‌احسان خاندوزی به عنوان وزیر پیشنهادی برای وزارت اموراقتصادی و دارایی در دولت سیزدهم، حمایت می نماید.

در نامه مجمع اسلامی کارکنان بانک‌ها تاکید شده است:سید ‌احسان خاندوزی در طول سال‌های گذشته در کنار فعالیت‌های علمی، پژوهشی و عملیاتی، همواره مبارزه با فساد و رعایت شفافیت و عدالت را در دیدگاه‌های خود عنوان و به آن پایبند بوده است. امید است با تأیید این انتخاب از سوی مجلس شورای اسلامی، زمینه مناسب برای مبارزه با فساد، رعایت شفافیت، عدالت، استقرار اصول حاکمیت شرکتی مطلوب، مدیریت تورم و نقدینگی و فائق آمدن بر ابَرچالش‌های بانکی میسّر گردد.

احسان خاندوزی وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی متولد سال ۱۳۵۹ در شهر گرگان و دانش‌آموخته دکترای علوم اقتصادی است. اکنون نماینده مجلس یازدهم، نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و رئیس فراکسیون فضای تولید و کسب و کار مجلس است. خاندوزی در سوابق مدیریتی خود مدیر گروه اقتصاد اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی، دبیر شورای اقتصادی سازمان صدا و سیما، مدیرکل مرکز پژوهش‌های اقتصادی مجلس شورای اسلامی و عضویت در هیأت مقررات‌زدایی و تسهیل مجوزهای کسب و کار را دارد.

کد خبر 1086185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha