ارتقا تجهیزات نظام سلامت  گیلان با حمایت ارتش

امیر حیدری از ارتقا تجهیزات و حمایت ارتش از نظام سلامت گیلان خبرداد وگفت: یک سوله به ظرفیت ۳۰۰ تخت برای سایت بیمارستان لاکان رشت توسط ارتش خریداری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» امروز ( شنبه، ۳۰مرداد ) در حاشیه بازدید از سایت دانشگاهی لاکان رشت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه ما بایستی در راستای ریشه کنی این بیماری منحوس تلاش کنیم.

 


فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در این بحران کادر درمان خسته هستند و دیگر توان ندارند گفت: برای نجات جان عزیزان هموطن نیروی های امنیتی با تمام توان وارد کار شدند.‌

 



حیدری اذعان کرد: در این راستا یک سازه پیش ساخته فلزی بیمارستانی با ظرفیت ۳۰۰ تخت برای سایت لاکان رشت از سوی ارتش خریداری و اجرا می شود.‌

 


وی ادامه داد: این سازه فلزی پیش‌ساخته ظرف یک هفته پس از خریداری در اختیار دانشگاه علوم‌ پزشکی گیلان قرار می‌گیرد.

 


فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: این سوله به صورت اضطراری جهت تجهیز بهداشت و درمان گیلان مهیا می‌شود، افزود: نزاجا در تلاش است سوله‌ای استاندارد با ظرفیت حداقل استقرار ۳۰۰ بیمار را برای گیلان فراهم کند.

 



حیدری خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش علاوه بر در اختیار گذاشتن سوله، در آینده نیز حمایت هایی را جهت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی انجام خواهد داد.‌

 



گفتنی است: در حال حاضر در سایت دانشگاهی لاکان رشت یک سالن اورژانس پشتیبان با ظرفیت ۱۲۰ تخت درمانی با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان احداث و بهره‌برداری رسیده است که در حال ارائه خدمت به بیماران کرونایی است.
در حاشیه این سالن اورژانس پشتیبان ۱۲۰ تخت خوابی، برای استقرار دو سالن اورژانس پشتیبان دیگر نیز در طراحی‌های اولیه این سایت پیش‌بینی شده است.

کد خبر 1086734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha