مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره استانی انتخاب کتاب سال تمدید شد

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره انتخاب کتاب سال استان تا ۱۰ شهریورماه تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، «محمود رمضانی» اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به جشنواره تا پایان مرداد ماه اعلام شده بود که با توجه به تعطیلی های کرونایی و عدم امکان اطلاع رسانی در روزهای پایانی، مهلت ارسال تا 10 شهریورماه تمدید شد.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: چهارمین جشنواره استانی انتخاب کتاب سال با هدف حفظ اصالت، استقلال و هویت فرهنگی، شناسایی و معرفی کتاب برتر و آثار فاخر مکتوب، کمک به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب استان، حمایت و تشویق پدیدآورندگان متخصص کتاب  و ارتقا سطح مطالعه و ترویج کتابخوانی برگزار می شود.

 

به گفته وی جشنواره در دو بخش موضوعی (آثار تالیف، ترجمه، گردآوری، احیا، تصنیف و تصحیح متون در کلیه موضوعات) و بخش ویژه (آثار تالیف، ترجمه، گردآوری، احیا، تصنیف و تصحیح متون با موضوعات نماز، شعار سال، استان شناسی، فرهنگ ها، آداب و رسوم و گویش های خراسان جنوبی) تعریف شده است.

 

رمضانی افزود: آثاری که در بازه زمانی ابتدای دی 97 تا آخر اسفند 99 چاپ و منتشر شده باشند، در جشنواره شرکت داده می شوند.

 

وی به جوایز جشنواره اشاره کرد و گفت: به نفر اول تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 40 میلیون ریال، نفر دوم لوح تقدیر و مبلغ 30 میلیون ریال و نفر سوم لوح تقدیر و مبلغ 25 میلیون ریال اهدا می شود.

 

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل خاطرنشان کرد: برگزیده بخش موضوعی نیز تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 30 میلیون ریال را دریافت خواهد کرد.

 

رمضانی اضافه کرد: علاقه مندان علاوه بر تکمیل فرم درخواست شرکت در جشنواره، سه جلد کتاب را همراه با مدارک مورد نیاز به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

وی با بیان این که زمان اختتامیه جشنواره آبان ماه 1400 تعیین شده است، عنوان کرد: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر با 05632323393 داخلی 120 تماس حاصل کنند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1086868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha