۷۴ پروژه آموزشی خراسان شمالی تا مهرماه امسال افتتاح می شود

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: ۷۴ پروژه شامل فضاهای آموزشی، ورزشی و فرهنگی تا سال تحصیلی جدید در استان افتتاح می شود.

«امین فلاح» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه ۷۴ پروژه آموزشی خراسان شمالی تا مهرماه امسال افتتاح می شود،  اظهارداشت: این پروژه های بخش آموزش با زیربنای 27 هزار و 43 مترمربع آماده افتتاح و بهره برداری شده است.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی خاطرنشان کرد: برای مهرماه امسال 27 پروژه آموزشی آماده بهره برداری می شود که شامل 115 کلاس درس است و وسعت زیربنای آن 15 هزار و 702 مترمربع است.

 

وی درباره فضاهای فرهنگی قابل افتتاح در مهرماه امسال خاطرنشان کرد: 35 باب نمازخانه با زیربنای دو هزار و 450 مترمربع، هشت زمین چمن مصنوعی با گستره چهار هزار و 352 مترمربع برای سال تحصیلی جدید بهره برداری می شود.

 

فلاح گفت: دو استخر دانش آموزی برای مهر امسال در شهرستان های بجنورد و شیروان بهره برداری می شود همچنین یک خوابگاه شبانه روزی دخترانه برای دانش آموزان استثنایی با زیربنای 500 متر مربع آماده افتتاح می شود.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: سالن ورزشی در شهرستان راز و جرگلان از دیگر پروژه هایی است که تا مهرماه امسال به بهره برداری می رسد.

 

 

 

کد خبر 1087042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha