توزیع ۴ هزار پرس غذای گرم از نذورات مردمی به همت کانون شهید مفتح کهکدان ملایر

حجت الاسلام داوری گفت:به همت کانون شهید مفتح و همکاری مساجد بیش از ۴ هزار پرس غذای گرم از سوی خیران و نذورات مردمی پخت و در بین خانواده های نیازمند و عزادران حسینی توزیع شد.

«حجت الاسلام گل محمد داوری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایرگفت: با توجه به ایام محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان کانون فذرهنگی و هنری شهید مفتح روستای کهکدان ملایر همچون سال گذشته برنامه های عزاداری و سوگواری ماه محرم را با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزتار کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهید مفتح روستای کهکدان ملایر با اشاره به  برنامه های  عزاداری ماه محرم توسط کانون در فضای مسجد و با حضور اعضای کانون و مردم از شب اول محرم  افزود: شروع می شود این برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و بعد از نماز مغرب و عشا خواهد بود.مراسم روضه خوانی، سقا خانه، توزیع نذورات، اطعام دهی بین نیازمندان و عزاداران ، ذبح گوسفند و توزیع گوشت آن در بین خانواده های نیازمند را از برنامه های این کانون در دهه اول محرم بود.

وی  با بیان اینکه پخت نان درایگان و صلواتی در ایام محرم از نذورات مردمی از دیگر برنامه ها در این کانون بود گفت: با همت کانون و همکاری مساجد  بیش از 4 هزار پرس غذای گرم از سوی  خیران و نذورات مردمی پخت و در بین خانواده های نیازمند و عزادران حسینی توزیع شد.

حجت الاسلام داوری یادآور شد: همچنین با توجه به شرایط کرونا بسیاری از نذورات امسال نیز به صورت بسته های خشک در بین خانواده های نیازمند توزیع شد که در این زمینه 200 بسته معیشتی شامل برنج، گوشت ،  روغن و ...  با توجه به نیاز و شناسایی خانواده های نیازمند در ایام محرم توزیع شد.

وی عضو گیری برای کانون به عنوان عضو جدید کانون و عضو پایگاه بسیج  را از دیگر برنامه ها دانست و گفت: برنامه های برپایی نماز جماعت و سخنرانی کوتاه با موضوع امام حسین(ع) همچنان در مسجد و کانون  تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: کانون شهید مفتح روستای کهکدان ملایر از سال 73 تاسیس شده و بیش از ۲۰۰ نفر عضو فعال دارد

کد خبر 1087280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha