تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا موجب تداوم راه شهدا می شود

فلاح لاله زاری رجوع به خاطرات و مطالعه دلاوری های شهدای دفاع مقدس را در آشنایی نسل جوان با هویت ایرانی و اسلامی مهم دانست وگفت: تکریم خانواده های معزز شهدا سنتی بسیار ارزشمند در راستای توسعه و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ «فرشيد فلاح لاله زاري» در ديدار با خانواده معظم شهيدان مجيد و مسعود شحنه، ضمن تقدير از برگزاري طرح ملي سه شنبه‌هاي تکريم گفت: تجليل از خانواده هاي معظم شهدا در واقع ادامه دادن راه شهداست که در وصاياي آن دلاورمردان به اين امر سفارش شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان شهدای انقلاب و دفاع مقدس راهمانند چراغی روشن نشان دهنده مسیر و خانواده های معظم شهدا را الگوهای صبر و پایداری عنوان کردوافزود: اگرامروز در دنيا سربلنديم، به خاطر رشادت شهيدان، ايثارگران و رزمندگان است.

 

وی با اشاره به جایگاه والای شهدا، جانبازان و ایثارگران و خانواده های آنان در ماندگاری پیام انقلاب و آرمان های متعالی امام راحل، اظهارکرد: شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بهترین الگو برای نسل جوان امروز هستند و لازم است که با دیدار با خانواده های معظم شهدا و زنده نگاه داشتن یاد شهدا، راه و روش زندگی این عزیزان همچنان تداوم داشته باشد.

 

فلاح لاله زاری بابیان اینکه وظيفه ما و همه مسئولان اين است که از نزديک به ديدار خانواده شهدا رفته و به خانواده آن‌ها سرکشي کنيم اضافه کرد: حضور ما در جمع خانواده شهدا باعث درک عظمت شهدا و ايجاد روحيه‌اي خوب براي مسئولان مي‌شود.

 

وی، با تأکید بر بهره‌گیری از وصیت‌نامه‌های ارزشمند شهدای عزیز انقلاب و دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف ابراز کرد: نیاز امروز جامعه به‌ویژه نسل جوان، آشنایی باروحیه ایثار، مقاومت، میهن‌دوستی و یکدلی است.

کد خبر 1087805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha