هفته دولت یادآور ایثارگری و اخلاص شهیدان رجایی و باهنر است

سنجربیگی هفته دولت را فرصتی ارزنده در راستای میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدا دانست وگفت: شهیدان رجایی و باهنر با ایمان، عشق، ساده زیستی و خدمت صادقانه تجلی الگوی راستین و اسوه خدمتگزاری مومنانه و بی منت به مردم بودند.

«علی سنجربگی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر گفت: هفته دولت احیاکننده و یادآور خاطره دو شهید نامی عرصه خدمت، شهیدان «رجایی و باهنر» فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای نظام در عرصه‌های گوناگون است.

 

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان افزود: نام گذاری هفته دولت در این راستا یادآور خدمات یک دولتی مکتبی و مردمی و نمادی از وحدت مردم و دولت به عنوان یکی از افتخارات انقلاب اسلامی می باشد .

 

وی ادامه داد:   بی شک همه ما می‌بایست با تأسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر، آنها را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره‌گیری از توانمندی، تلاش و کوشش همکاران در راه تعالی میهن اسلامی و در راستای تحقق اهداف دولت و نظام، به تناسب ماموریت هایمان  گام برداشته و زمینه‌های رشد و پیشرفت روز افزون کشور را در حیطه های مختلف و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم آوریم

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در ادامه به اجرای طرح نذر سلامت تا پایان مرداد ماه اشاره کرد و اظهار داشت:نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی، کنترل ماسک و توزیع رایگان آن درصورت نیاز و هشدار درخصوص عدم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی را از جمله برنامه‌هایی دانست که در اجرای طرح نذرسلامت مورد توجه قرار گرفته است.

 

وی ضمن اشاره به مشارکت خانه‌های هلال در سراسر استان با همکاری دهیاری‌ها در اجرای طرح نذرسلامت،  افزود: ۹۶۱ نفر روز از اعضای واحدهای جوانان شعب جمعیت هلال‌احمر استان این طرح را اجرایی کرده‌اند.

 

سنجربگی با اشاره به اینکه این اعضا در قالب تیم‌های ۵نفره شامل ۳آقا و ۲خانم طی هماهنگی صورت گرفته با سازمان تبلیغات اسلامی، به محل‌های برگزاری مراسم هیئت‌های بزرگ مذهبی استان در دهه اول محرم اعزام می‌شدند، خاطرنشان کرد: درمجموع ۳۱۸ هیئت روز در اجرای این طرح مشارکت کرده‌اند

 

کد خبر 1088087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha