مجهزترین کارخانه تولید لامپ فوق کم مصرف در گیلان افتتاح شد

همزمان با دومین روز از هفته دولت و با حضور استاندار بهره‌برداری از ۲۶ واحد صنعتی در گیلان آغاز و یکی از مجهزترین کارخانجات تولید لامپ فوق کم مصرف در استان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان زا رشت «فرهاد دلق پوش» امروز (چهارشنبه، ۳ شهریور) در حاشیه افتتاح یکی از مجهزترین کارخانجات تولید لامپ فوق کم مصرف در گیلان در شهرک صنعتی سفیدرود رشت گفت: همزمان با هفته دولت بیش از ۲۶ پروژه صنعتی در گیلان افتتاح می‌شود که آغاز بهره برداری از این واحدها صبح امروز با حضور «ارسلان زارع» استاندار گیلان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد.

 

رییس سازمان صنعتف معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه قطار بهره برداری از واحدهای صنعتی با افتتاح یکی از کارخانجات مجهز تولید لامپ LED,SMD,COB به حرکت درآمد افزود: با توجه به نیاز کشور به کاهش مصرف انرژی برق و کمک به رفع بحران کمبود برق در کشور، این واحد تولید کننده لامپ‌های فوق کم مصرف با ظرفیت تولید ۱۰ میلیون شعله در سال در مساحت سه هزار و ۵۰۰ مترمربع و بیش از ۱۱ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری افتتاح شد.

 

وی با اعلام اینکه این واحد صنعتی در فاز اول تولید موجب اشتغال ۱۰۲ نفر از جوانان شده است اظهارداشت: پیش بینی می‌شود با استقرار ماشین آلات بیشتر در فاز دوم، میزان اشتغال به دو برابر افزایش یابد.

 

دلق پوش متذکر شد: این واحد به صورت اصولی و تخصصی به مقوله برندسازی و تبلیغات محصولات خود در سطح عرضه پرداخته است و در فاز دوم با طرح توسعه و افزایش سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومانی مصمم است که تولیدات خود را در بازارهای جهانی توسعه و گسترش دهد.


وی عمده تولیدات این ۲۶ واحد صنعتی که با سرمایه گذاری بیش از ۲۹۱ میلیارد تومان، اشتغالزایی ۳۰۴ نفر در استان را موجب می‌شود، مطابق با نیازمندی‌های جامعه و بازار هدف و مرتفع کردن نیاز داخلی و نفوذ در بازارهای جهانی دانست.

 

 

کد خبر 1088162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha