فعالیت ۳۸ قرارگاه بسیج در قالب قرارگاه شهید سلیمانی در آران و بیدگل

فرماندار آران و بیدگل گفت: ۳۸ قرارگاه بسیج در ۴۸ محله شهرستان آران و بیدگل در قالب قرارگاه شهید سردار سلیمانی در طرح مردمی کردن سلامت محله محور به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

دکتر اسماعیل بایبوردی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل در حاشیه نشست ستاد کرونا با اشاره به روند افزایشی بیماران بستری و سرپایی کرونا در پیک پنجم گفت: «صیانت از جان مردم» و «صیانت از سلامت مردم»اولویت‌های مهم کارگزاران دولت در شرایط کرونایی است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با اشاره به فعالیت قرارگاه شهید سلیمانی در این شهرستان افزود: ۳۸ قرارگاه بسیج در ۴۸ محله شهرستان آران و بیدگل در قالب قرارگاه شهید سردار سلیمانی در طرح مردمی کردن سلامت محله محور به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

 

بایبوردی اظهار داشت: قرارگاه شهید سلیمانی، مردمی کردن مدیریت و مقابله با شیوع کرونا تلقی می‌شود و می‌تواند سبب دسترسی آسان‌ تر و بهتر بیماران کرونایی به خدمات مورد نیاز و افزایش رضایتمندی شهروندان در حوزه سلامت جسمی و روانی آنان شود و به قطع مجدد زنجیره شیوع کرونا کمک کند.

 

رئیس ستاد مدیریت و مقابله با کرونای شهرستان آران و بیدگل به نقش بسیجیان در این طرح اشاره کرد و گفت: نیروهای بسیج بازوان پرتوان کادر پزشکی و پرستاری در مقابله با ویروس کرونا هستند که توسط بسیج و با محوریت فرمانداری و مدیریت شبکه بهداشت و درمان به ارائه خدمت به مردم می پردازند.

 

بایبوردی تصریح کرد: تشدید نظارت بر پروتکل‎های بهداشتی، تست گسترده، هدفمند و هوشمند، بیماریابی فعال، آموزش و اطلاع‌رسانی، حفاظت از گروه‌های آسیب‌پذیر، تعیین و اعلام هوشمند و هدفمند محدودیت‌ها و تقویت فرآیند درمان سرپایی و کاهش موارد بستری مبتلایان به کووید ۱۹ از جمله اهداف راهبردی طرح سردار شهید سلیمانی است.

 

کد خبر 1088599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha