تجلیل از «پزشکان محله» در سومین مرحله جشنواره تجلیل از خادمان محله عباس آباد

مدیر شورایاری محله عباس آباد آران و بیدگل گفت: همزمان با سالروز تولد ابوعلی سینا و روز بزرگداشت پزشک، سومین مرحله طرح تجلیل از خادمان محله عباس آباد با تجلیل از پزشکان محله اجرا شد.

نعمت الله قبایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با سالروز تولد ابوعلی سینا و روز بزرگداشت پزشک، سومین مرحله طرح تجلیل از خادمان محله عباس آباد با تجلیل از پزشکان محله اجرا شد.

 

مدیر شورایاری محله عباس آباد آران و بیدگل افزود: در قالب این طرح، اعضای مجمع شورایاری و مدیریت محله عباس آباد همراه با تعدادی از معتمدین و اعضای کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) عباس آباد با حضور در مطب پزشکان و همچنین مراجعه به بیمارستان سیدالشهدا (ع) از پزشکان متعهد به عنوان خادمان سلامت مردم تجلیل کردند.

 

قبایی ادامه داد: در این جشنواره از دکتر احمد عظیم زاده فوق تخصص قرنیه چشم کشور، دکتر فرشته سعدآبادی متخصص اورژانس، دکتر حسین آذری و دکتر مریم حاجی جمالی تقدیر شد. همچنین اعضای مجمع شورایاری با حضور در بیمارستان سیدالشهدا از دکتر سودایی متخصص قلب و دکتر جندقیان پزشک شیفت بیمارستان سیدالشهدا  تجلیل کردند.

 

وی افزود: در مرحله نخست جشنواره «تجلیل از خادمان محله» از پاکبانان محله و در مرحله دوم از ۲۴ کسبه قدیمی محله با سابقه بالای ۶۰ سال فعالیت از صنوف مختلف همچون خواربار فروشی، نانوایی و آسیابانی، جوشکاری، خیاطی، فروش و تعمیر لوازم خانگی، میوه فروشی و غیره تجلیل شده بود.

 

محله عباس آباد شهرستان آران و بیدگل به عنوان نخستین و تنها محله ای است که پروژه شورایاری و مدیریت محله را در سطح استان اصفهان با همکاری شهرداری ناحیه یک این شهر کلید زده است. شورایاری این محله قرار است طی پروژه «عباس آباد ۱۴۰۶» در طی ۱۰ سال، بیش از ۱۰۰ پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی، سلامت و مبلمان شهری را با مشارکت مردم محله عباس آباد در این محله اجرا کند.

کد خبر 1088606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha