وزرای انتخابی باید با حضور میدانی و جهادی به مسائل کشور بپردازند

امام جمعه بجنورد حضور میدانی رئیس جمهور برای بررسی مسائل و مشکلات را قابل تقدیر خواند و بیان کرد: امیدواریم وزرای انتخابی ایشان نیز از با حضور میدانی و جهادی به مسائل کشور بپردازند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری» امروز(5 شهریور) در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان امام حسین(ع)، یکی از مهم‌ترین اهداف قیام ایشان را احیای امربه‌معروف و نهی از منکر دانست و گفت: این مهم یک فریضه و واجب الهی است که همه مکلف هستیم نسبت به آن توجه ویژه داشته باشیم.

 

 

 

امام جمعه بجنورد دامنه معروف ها و منکرات را بسیار وسیع خواند که در حوزه های اخلاقی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و عقیدتی وجود دارد.

 

 

 

وی با بیان اینکه در هر اداره ای منکرات و معروف ها متفاوت است، افزود: خوشبختانه در هر اداره ای شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده و توصیه ما این است که معروف ها و منکرات توسط این شورا احصاء شود، چرا که قطعا" خیلی از مشکلات از این طریق حل خواهد شد.

 

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه به فرارسیدن هفته دولت اشاره کرد و اخذ رأی اعتماد بالای وزیران از مجلس را تبریک گفت و اظهارکرد: این امر نشان دهنده رابطه خوب بین دولت و مجلس است که امیدواریم با کمک و همیاری یکدیگر مشکلات نظام زودتر و بهتر حل شود.

 

 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری افزود: سن این دولت حدود 10 سال نسبت به دو دولت گذشته جوان تر است که حضرت آقا نیز در بیانیه گام دوم انقلاب به این مسئله توجه خاص داشته اند.

 

 

 

وی حضور میدانی رئیس جمهوری برای بررسی مسائل و مشکلات را قابل تقدیر خواند و بیان کرد: امیدواریم وزرای انتخابی ایشان نیز با حضور میدانی و جهادی به مسائل کشور بپردازند.

 

 

 

امام جمعه بجنورد افزود: استکبار جهانی هیچگاه قابل اعتماد نبوده و در مقابل کارشکنی های آن ها باید ایستاد.

 

 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری در پایان وضع سلامت استان را نامطلوب خواند و بیان کرد: باید از همه امکانات و ظرفیت های دستگاه های استان برای کنترل و درمان این بیماری استفاده کرد و مردم نیز باید شیوه نامه های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند.

 

کد خبر 1088692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha