دولت جدید، دولت وفاق ملی باشد

حجت الاسلام نکونام با تأکید بر اینکه دولت جدید باید دولت وفاق ملی باشد و فارغ از نگاه‌ های سیاسی در خدمت به همه گروه ها اقشار بکوشند، گفت: مردم دیگر تاب اختلافات و بازی های سیاسی و حزبی را ندارند و نباید منافع کشور قربانی این نگاه ها گردد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 5 شهریور) در پیام جمعه شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد قرائت شد، بر رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برای کاهش شیوع ویروس کرونا تأکید کرد و گفت: مبادا گرفتار عادی انگاری در مسئله کرونا شویم زیرا از دست دادن هر نفر به دلیل این بیماری مصیبتی بزرگ است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر، افزود: روز شهادت این دو عزیز را روز مبارزه با تروریسم نامیده اند که تروریست ها و تروریست پرورانی چون آمریکا و قدرت های استکباری وجود چنین خدمتگزارانی را تحمل نکردند.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی به طور واقعی با تروریست ها می جنگند، اظهار کرد: ایران تاکنون 17 هزار شهید ترور داده است و مانند بسیاری از کشورهای استعمارگر نیست که به بهانه مبارزه با تروریست هزاران نفر از مردم کشورهای مظلوم را کشته اند تا به اهداف شوم خود برسند.

 

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه دولت جدید به معنای واقعی شهید رجایی را الگوی خود قرار داده و متفاوت از دولت های گذشته شکل گرفته است، ادامه داد: انتظار است که دولت جدید هرگز گرفتار سستی و روزمرگی نشده، از معیشت مردم غافل نگردد، ثبات مدیریتی در استان ها زودتر حاکم شود و تصمیمات میدانی در دولت جدید پررنگ تر باشد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه دولت جدید باید دولت وفاق ملی باشد و فارغ از نگاه‌های سیاسی در خدمت به همه گروه ها و اقشار بکوشند، تصریح کرد: مردم دیگر تاب اختلافات و بازی های سیاسی و حزبی را ندارند و نباید منافع کشور قربانی این نگاه ها گردد.

 

امام جمعه شهرکرد بر افزایش وحدت و همدلی استانی تأکید و خاطرنشان کرد: باید واقعیات و رفع مسائل و مشکلات را بر سلایق فردی و گروهی ارجحیت دهیم تا ثبات مدیریتی و فضای کار و تلاش در استان ارتقا یابد.

 

کد خبر 1088723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha