پروژه ملی مسکن محرومان تا پایان امسال تکمیل می شود

مهدیان با اشاره به اجرای پروژه ملی مسکن محرومان از سال ۹۸ گفت: پروژه ملی مسکن محرومان تا پایان امسال تکمیل می شود.

«عزیزالله مهدیان» در حاشیه سفر به اصفهان برای افتتاح تعدادی از مسکن محرومان این استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان اظهارداشت: احداث 116 هزار واحد مسکونی برای محرومان کشور از سال 98 آغاز شد که 85 هزار واحد آن تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته و مابقی تا تا پایان امسال تکمیل می شود.

 

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه تسهیلات بلاعوض و ارزان قیمت در اختیار مالکان این پروژه ها قرار گرفت، تصریح کرد: علاوه بر ارائه خدمات نظارتی، پروانه، تسهیلات بانکی به میزان 300 میلیون ریال به صورت بلاعوض و وام های ارزان قیمت به مالکان این مسکن ها اختصاص یافت.

 

وی ادامه داد: در برخی از مناطق به دلیل کمبود توانایی مالی مبلغ 150 میلیون ریالی بلاعوض نیز از حساب 100 امام به این افراد اختصاص یافته است.

 

*تامین مسکن محرومان فرصتی برای خانه دار شدن

 

مهدیان با اشاره به اینکه برخی از اقشار کشور توانایی ساخت مسکن و یا بازسازی و مقاوم سازی را ندارند، اظهارداشت: طرح مسکن محرومین این فرصت را ایجاد کرد که این دسته از افراد جامعه خانه دار شوند.

 

وی ادامه داد: برای مقاوم سازی و بهسازی مسکن روستاییان هم پیش بینی تسهیلات بانکی صورت گرفته و اقشار آسیب پذیر نیز مورد حمایت قرار می گیرند.

کد خبر 1088746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha