اجرای مرحله جدید طرح «کمک مومنانه» در کانون «الزهرا (س)» با توزیع ۱۲۰ بسته غذایی

حضوری گفت: با تلاش و همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم، تعداد ۱۲۰ بسته غذایی تهیه و میان خانواده های نیازمند و محروم توزیع شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مرحله جدید طرح «کمک مومنانه» به منظور کمک به خانواده های محروم و کم بضاعت در ایام ماه محرم با تلاش بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» کلید خورد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: بچه های مسجد که در طول شیوع بیماری کرونا تا کنون اقدام به اجرای چند مرحله طرح «کمک مومنانه» کرده اند اکنون نیز به بهانه ماه محرم فرصت را غنیمت شمرده و مرحله دیگری از این طرح را به اجرا در آوردند.

 

وی بیان کرد: در قالب این طرح که با همکاری و تلاش خیران، نیکوکاران و اصحاب مسجد همراه بود، تعداد 120 بسته مواد غذایی تهیه و میان خانواده های محروم و کم بضاعت توزیع شد.

 

حضوری عنوان کرد: بسته های مواد غذایی در این طرح، شامل برنج، حبوبات، رب گوجه، ماکارونی، سویا، قند، روغن مایع و... بوده که برای تهیه هر بسته 150 هزار تومان هزینه شده است.

 

وی با اشاره به اینکه در مجموع 18 میلیون تومان برای اجرای این طرح هزینه شده است، گفت: هزینه های اجرای این طرح به همت خیران و نیکوکاران و همچنین بچه های مسجد تامین شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم ادامه داد: این بسته‌های غذایی به همت مرکز نیکوکاری «کوثر» و معاونت سازندگی و محرومیت زدایی کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» میان خانواده های  محروم و نیازمند تهیه و توزیع شده است.

 

حضوری در پایان از تلاش بچه های مسجد، خیران و نیکوکاران در اجرای این طرح قدردانی کرد و خواستار تداوم همکاری آنان در اجرای دیگر برنامه های کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شد.

 

کد خبر 1089047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha