۱۲  طرح در دره شهر افتتاح شد

۱۲ طرح با اعتباری بالغ بر۱۴۷ میلیارد ریال و اشتعالزایی ۴۱ نفر با حضور معاون عمرانی استاندار در دره شهر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «احمد کرمی» با سفر به شهرستان دره شهر و حضور در مزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از ۱۲ طرح عمرانی، خدماتی، ورزشی، فرهنگی، هنری، بهداشتی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر۱۴۷ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۴۱ نفر رونمایی و سپس در نشست ستاد کرونای شهرستان حضور یافت.

 

فرماندار دره شهر در حاشیه این مراسم گفت: در ایام هفته دولت ۱۲ طرح شامل احداث مسکن مددجویان کمیته امداد، ۵ واحد پروار بندی دام سبک و سنگین، نگارخانه مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی، چمن مصنوعی روستاهای شیخ مکان و چمژاب، چمن ورزشگاه شهید تقی کولیوند، مرکز بهداشتی روستای عباس اباد، احداث ساختمان ۴ واحدی، پوست گیری و انجماد محصول باقلا، مدرسه مسکن مهر و ساختمان آتش نشانی به بهره برداری رسید.

 

«کیانوش محمد نژاد» گفت: برای بهره برداری از این طرح ها ۱۴۷ میلیارد ریال از محل منابع ملی، عمرانی شهرداری، تفاهمی، تسهیلات ارزان قیمت، کمکهای وزارت نفت و تملک دارایی ها هزینه شده است.

 

وی بیان کرد: افتتاح این تعداد طرح برای ۴۱ نفر نیز بصورت مستقیم اشتغالزایی انجام گرفت.

 

فرماندار دره شهر  تصریح کرد: از این تعداد نیز امروز در اخرین روز از هفته دولت با حضور معاون عمرانی استاندار ۳ طرح به صورت نمادین افتتاح شد.

کد خبر 1089904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha