۴۵۰ نوعروس مازندرانی به همت امداد روانه خانه بخت می شوند

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه یکی از ماموریت های امداد تامین جهیزیه نوعروسان است و این مهم به همت کمیته امداد مازندران، بسیج سازندگی، خیران و موسسه خیریه حضرت رقیه (س) قم محقق می شود، گفت: به زودی ۴۵۰ جهیزیه دراختیار جامعه هدف قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز (۹شهریور)در نشست با اعضای قرارگاه جهادی امام حسن مجتبی (ع) در دفتر نماینده ولی فقیه درمازندران، اظهار کرد: امسال در پی تعطیلی کسب و کارها به جهت شیوع کرونا و آسیب دیدن مشاغل برای دستگیری از نیازمندان در کنار مددجویان تحت حمایت امداد مازندران توزیع ۷۲۰ هزار غذای گرم و ۲۰ هزار سبد غذایی به ارزش هر سبد۳۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان، همچنین ۱۰ هزار و ۴۰۰ بسته به نیت شهدا پیش‌بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ه) در مازندران به برنامه های حمایتی امداد استان برای افزایش سرانه ایتام و خانواده محسنین اشاره کرد و  افزود: در طرح هر کارمند یک حامی معنوی با همکاری سپاه قرار شد ۶۰ هزار حامی برای ۳ هزار یتیم و ۸ و ۴۰۰ طرح  محسنین در نظر گرفته شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه یکی از ماموریت های امداد استان تامین جهیزیه نوعروسان است و این ماموریت به همت کمیته امداد مازندران و با همکاری بسیج سازندگی و با مشارکت خیران و موسسه خیریه حضرت رقیه (س) قم  محقق می شود، یادآور شد: ۴۵۰ جهزیه آماده برای اهدا به خانواده‌های نیازمند داریم.

 

وی از ایجاد مراکز نیکوکاری با هدف تسریع روند کمک به مددجویان خبر داد و گفت: حدود ۴۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان مازندران داریم که اهم فعالیت‌های حمایتی از مددجویان با همکاری این مراکز صورت می‌گیرد.

کد خبر 1090131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha