اختصاص ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان آستارایی

تسلی‌نیا از اختصاص ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا خبر داد.

«بهرام تسلی‌نیا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: توانمندسازی مددجویان از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا افزود: اجرای طرح‌های خوداشتغالی و ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب برای خانواده‌های نیازمند با برنامه های موثر و کارآمد، در راس اهداف و سیاست‌های کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) قرار دارد.

 

وی از اختصاص ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا خبر داد و تصریح‌کرد: پیش‌بینی می‌شود با اعطای این تسهیلات برای بیش از ۳۰۰ نفر اشتغالزایی شود.

 

تسلی‌نیا با بیان‌اینکه این میزان تسهیلات اشتغالزایی از سوی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) کشور اختصاص یافته است، گفت: این تسهیلات اشتغالزایی در اختیار بانک‌های شهرستان آستارا قرار گرفته است.

 

مدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا با اشاره به اینکه تسهیلات اشتغالزایی به مددجو و فرزندان مددجو اعطا می‌شود، خاطرنشان‌کرد: افراد برای دریافت معرفی‌نامه بانک به اداره کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) آستارا مراجعه و از تسهیلات بهره‌مند شوند.

کد خبر 1090157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha