اختصاص ۶۰۰ میلیون به ستاد بازسازی عتبال عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان جهت کمک به عتبات و امور خیر اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حسین کلانتری» عصر امروز (۱۰ شهریور ماه) در دیدار سردار حسن حکمتیان راز، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: در امور خیر باید واسطه، نیت و حرکت خیر بوده و در کمک‌های خیرخواهانه و نذر و نیازها نگاه‌ها مردمی باشد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی نیز با همه ظرفیت به کمک بیایند، گفت: در امور خیر باید پیش قدم شد و اجازه ندهیم این پرچم بر زمین بماند.

 

وی با بیان اینکه، اقدامات نیک و خیرخواهانه از مصادیق دین است و باید با فرهنگ سازی و نهادینه کردن آن بین عموم مردم و انسان‌های با ایمان و با تقوا تلاش کرد، افزود: مشارکت در امور خیر خاستگاه دین و فرهنگ بوده و از مهم ترین مباحثی است که باید به آن اهتمام جدی داشت.

 

کلانتری به نقش موثر خیرین در کمک‌های نیک، خیرخواهانه و بازسازی عتبات عالیات اشاره کرد و ادامه داد: علما، خیرین و بزرگان با زبان و عمل خود در این مسیر گام بر می‌دارند که قطعا بسیار موثر است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، سال هاست که عشق و ارادت در دل این مردم دوست دار اهل بیت(ع) ریشه دوانده و در امور خیر همواره پیش قدم هستند، یادآور شد: از تمام مردم استان دعوت می کنم در امور خیر خواهانه مشارکت جدی‌تری داشته باشند.

 

سردار «حسن حکمتیان» رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست اهداف کلی و اقدامات اجرایی و انجام شده و برنامه های پیشرو این ستاد را در خصوص بازسازی عتبات و پیشبرد فعالیت‌های این حوزه ارائه داد.

گفتنی است در این نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان جهت کمک به عتبات و امور خیر اختصاص داد.

کد خبر 1090487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha