اطلس شخصیت شهید مدنی  در همدان رونمایی می‌شود

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: تهیه و تدوین اطلس جامع شخصیت شهید مدنی از اقدامات انجام شده کمیته علمی کنگره آیت الله مدنی است .

آیت‌الله «سید مصطفی موسوی اصفهانی»، مدیر حوزه‌های علمیه استان همدان و رئیس کمیته علمی کنگره ملی شهید محراب آیت الله مدنی در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: : کمیته علمی کنگره شهید مدنی متشکل از حوزه‌های علمیه استان، دانشگاه بوعلی‌سینا، دانشگاه آزاد اسلامی، دفتر نهاد رهبری در دانشگاه و بسیج اساتید استان و تعدادی از اساتید حوزه و دانشگاه کار خود را آغاز کرد.

 

مدیر حوزه های علمیه استان همدان اضافه کرد: در گام نخست محور مقالات را به‌منظور درج در سایت و پوستر کنگره طراحی و اعلام شد و در گام دوم اقدام به طراحی سامانه ارسال، دریافت و داوری کنگره که کلیه پژوهشگران بتوانند از طریق ثبت‌نام در تارنمای معرفی شده شرکت کنند.

 

آیت‌الله موسوی اصفهانی بیان کرد: در گام سوم اقدام به طراحی و ارسال پوستر به دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و حوزه‌های علمیه سراسر کشور به‌منظور فراخوان ارسال مقالات و پژوهش‌ها و تبلیغات از طریق رسانه‌ها نیز در این زمینه انجام شد.

 

وی ابراز کرد: تهیه و تدوین اطلس جامع شخصیت شهید مدنی از دیگر اقدامات انجام شده است و در پایان از میان مقالات رسیده 40 مقاله تأیید و 11 مقاله رد شد که مجموعه مقالات تحت عنوان کتابی به چاپ خواهد رسید.

 

مدیر حوزه های علمیه همدان در ادامه در مورد شخصیت و ویژگی های اخلاقی شهید مدنی گفت: نخست اینکه شهید مدنی از روحانیون اصیلی است که به‌عنوان روحانی اصیل می‌توان او را به جامعه معرفی کرد که یکی از فلسفه‌های برگزاری کنگره همین است.

 

گفتنی است، کنگره ملی آیت الله مدنی ۲۰ شهریور در همدان برگزار می شود.

کد خبر 1091022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha