حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی چشم تیزبین نظام اسلامی است

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی چشم تیزبین نظام اسلامی است، گفت: باید از فرصت های مسئولیت خود به درستی برای خدمت به مردم و انجام امور خیرخواهانه استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله«سیدعلیرضا عبادی» امروز (۱۳شهریور) در دیدار با مسئولان حفاظت اطلاعات یگان های تابعه نیروی انتظامی استان اظهار کرد: نیروی انتظامی به عنوان نیروی صدمنظوره در مأموریت های مختلفی نقش ایفا می کند و برخلاف سایر نیروها ارتباط مستقیم بیشتری با مردم دارند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نوع کار نیروی انتظامی با تنوعی که دارد از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است که همواره در جامعه خودش این نقش را پیاده می کند، گفت: این نیرو ضمن اینکه جلوی مفاسد را می گیرد در جهت آنچه که خیر و صلاح جامعه است در بخش های مختلف به صورت روزمره حتی در بدترین شرایط آب و هوایی و جغرافیایی فعالیت می کند.

 

وی ادامه داد: حجم کار بقیه سازمان ها و نهادهای مشخص و مرئی است اما حجم کار حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی نامرئی و بسیار بااهمیت است که اگر حتی یکی از کارهای کوچک آنان رها شود ممکن است هزینه های عظیم برای کشور به وجود آورد.

 

آیت الله عبادی بیان کرد: حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی چشم تیزبین نظام اسلامی است و مسائل پشت پرده را کنترل و همواره از خطر های بزرگ جلوگیری می کند.

 

امام جمعه بیرجند با اشاره به اهمیت کار حفاظت اطلاعات به جهت مثبت و منفی، افزود: اگر در این کار مهم سهل انگاری شود و مسئله ای را ندیده بگیرد و ترتیب اثر ندهد، خطای بزرگی است که در همه آنچه از فتنه و آسیب برای جامعه پیش بیاید مسئول است.

 

وی در پایان ذات شغل نیروی انتظامی را عبادت عنوان کرد و گفت: باید از فرصت های مسئولیت خود به درستی برای خدمت به مردم و انجام امور خیرخواهانه استفاده کنیم.

 

کد خبر 1091082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha