۳ هزار بسته غذایی در قالب طرح شمیم حسینی فردا در همدان توزیع می شود

حجت الاسلام زین العابدینی گفت: به مناسبت فرارسیدن روز نیکوکاری فردا ۱۴ شهریورماه، و در قالب طرح شمیم حسینی از محل موقوفات این اداره سه هزار بسته غذایی تهیه و در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام «حاجی رضا زین العابدینی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: به مناسبت فرارسیدن روز نیکوکاری فردا ۱۴ شهریورماه، از محل موقوفات این اداره سه هزار بسته غذایی تهیه و در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه برای تهیه این بسته‌های غذایی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، افزود: هر بسته ۵۰۰ هزار تومان هزینه برداشته که شامل برنج، گوشت، روغن، ماکارونی، تن ماهی و... است.

 

وی ادامه داد:  این برنامه در قالب طرح شمیم حسینی هم‌زمان با سراسر کشور در روز ۱۴ شهریورماه در محل امامزاده عبدالله همدان برگزار و در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

وی همچنین از تهیه هزار و صد بسته لوازم‌التحریر خبر داد و گفت: این بسته‌ها نیز در روز نیکوکاری در بین دانش آموزان کم‌بضاعت توزیع خواهد شد.

 

حجت الاسلام زین العابدینی تاکید کرد: از قبل ایام محرم نیز اعلام کردیم با توجه به شیوع ویروس کرونا کسانی‌که نذر دارند، می‌توانند نذورات خود را به منظور تهیه سبد غذایی و برای کمک به نیازمندان تغییر و اهدا کنند،.

 

 وی به حمایت از کادر درمان، پرسنل و بیماران درگیر در بحث کرونا اشاره کرد و گفت:  همچنین چندین دستگاه کمک تنفسی اکسیژن ساز تهیه و در اختیاز نیازمندان و کادر درمان قرار می گیرد.

 

 

کد خبر 1091088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha