لزوم استفاده از بستر فضای مجازی برای آموزش قرآن/سهمیه مرحله کشوری اصفهان افزایش یابد

کریم زاده با بیان اینکه در بخش حفظ بانوان اصفهان در کشور جزء سرآمدها هستند، گفت: در زمینه ترتیل و تحقیق قرآن کریم نیاز به آموزش بیشتری داریم.

«فرخنده کریم زاده»، سرپرست داوران مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اصفهان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اضفهان با بیان اینکه در اصفهان هم در مقطع شهرستان و هم استان از نظر تعداد شرکت‌کنندگان جزء استان‌های پرجمعیت هستیم، اظهار داشت: از نظر کیفی نیز جزء کیفیت‌های مطلوب هستیم و در کشور بخش عمدهای از رتبه‌های ممتاز مسابقات به بانوان اصفهان تعلق می‌گیرد.

سرپرست داوران مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان ظرفیت‌های خوبی از نظر مکانی برای برگزاری مسابقات قرآن در اصفهان وجود دارد که بسته به شرایط از آن استفاده میشود، ادامه داد: مسابقات قرآن را در سال‌های گذشته در مکانهای مختلف داشته‌ایم که امسال نیز این مسابقات با در نظر گرفتن همه شرایط و تجمیع امکانات در امامزاده سید محمد خمینی‌شهر برگزار شد.


کریم زاده اضافه کرد: کیفیت برگزاری مسابقات در این دوره در استان اصفهان بسیار مناسب بوده و جای قدردانی دارد.


وی با بیان اینکه در بخش حفظ بانوان اصفهان در کشور جزء سرآمدها هستند، ادامه داد: در زمینه ترتیل و تحقیق نیاز به آموزش بیشتری داریم.


کریم‌زاده با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه قرآنی در فضای مجازی طی دو سال گذشته تجربیات خوبی را به جای گذاشته است، ابراز داشت: در این زمینه ضروری است که مسئولان نسبت به بهره برداری بیشتر از این فضا برای افزایش سطح آموزش‌ها برنامه‌ریزی جدیتری داشته باشند.


وی گفت: از این فرصت می‌توان در مناطق محروم و کمتر برخوردار استفاده  کرد و عدالت آموزشی را در امور قرآنی ایجاد کرد.

کد خبر 1091097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha