۱۲۰۰ بسته گوشت در بین خانواده های نیازمند استان قزوین توزیع می شود

حجت الاسلام رمضانی از توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز در بین خانواده های نیازمند استان قزوین به مناسبت ماه محرم خبر داد.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: به منظور کمک به خانواده های نیازمند ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا در مناسبت های مختلف توزیع بسته های گوشت را در بین نیازمندان دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: به مناسبت ماه محرم هم طی روزهای آتی یک هزار و 200 بسته گوشت قرمز در بین خانواده های نیازمند استان قزوین توزیع می شود.

 

وی عنوان کرد: برای شناسایی این خانواده های نیازمند از ظرفیت کانون های مساجد که در اقصا نقاط استان فعالیت دارند، استفاده شده است و کانون ها در شهرها و روستاها این خانواده ها را شناسایی کرده و بسته های گوشت بین آنها توزیع می شود.

 

حجت الاسلام رمضانی تصریح کرد: در کنار اقدام مذکور، کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با توزیع بسته های معیشتی و غذای گرم در دستگیری از نیازمندان و محرومان جامعه پیشتاز هستند به طوری که بعد از شیوع کرونا شاهد هستیم که کانون ها با مشارکت خیران نسبت به کمک به خانواده های نیازمند به صورت جدی وارد میدان شده اند.

 

وی یادآور شد: در احادیث و روایات متعددی بر کمک به دیگران و دستگیری از محرومان تأکید شده است به طوری که در حدیثی از امام صادق (ع) آمده است «هر مومنی كه گرفتاری مومنی را بر طرف كند، خداوند هفتاد گرفتاری دنيا و آخرت را از وی دور می ‏سازد»، ان شاالله همه ما در این مسیر قدم برداشته و موجبات رضایت خداوند متعال را فراهم آوریم.   

 

کد خبر 1091310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha