بازگشایی مدارس تابع تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا است

به گفته مظفری، از ۱۵ شهریور به بعد وضعیت فعالیت مدارس توسط ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام خواهد شد و هر تصمیمی از طریق ستاد کرونا اعلام شود آموزش و پرورش نیز تابع آن خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: از ۱۵ شهریور به بعد وضعیت فعالیت مدارس توسط ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام خواهد شد و هر تصمیمی از طریق ستاد کرونا اعلام شود آموزش و پرورش نیز تابع آن خواهد بود.

 

حسن مظفری ادامه داد: سال گذشته تجربه خوبی در خصوص آموزش فضای مجازی داشتیم ،هرچند در آموزش فضای مجازی، معلمان چندین برابر آموزش حضوری دچار زحمت شده اند .

 

وی خاطرنشان کرد: همانطور که در بحث کنکور و المپیاد که شاهد کسب رتبه های برتر توسط دانش آموزان استان بودیم نشان از آن است که آموزش در سطح استان تعطیل نبوده و معلمان در هر شرایطی با ایثار و جانفشانی خود، به  آموزش دانش آموزان  ادامه داده اند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اهدای تبلت‌ به دانش‌آموزان نیازمند گفت: استان در این زمینه دارای رتبه اول در سطح کشور است و معلمان بیشترین سهم در تهیه تبلت‌های اهدایی  را داشتند.

 

این مقام مسئول با اشاره به جلسات تخصصی پروژه مهر در خصوص آمادگی مدارس برای سال تحصیلی جدید ابراز داشت: تاکنون ۲۰ هزار و 500 دانش آموز کلاس اول ثبت نام شده است .

 

مظفری همچنین ضمن تقدیر از همکاری دانشکده علوم پزشکی در زمینه واکسیناسیون همکاران فرهنگی اظهارداشت :حدود ۱۵ درصد از همکاران فرهنگی دوزدوم واکسن خود را دریافت نموده اند و در مجموع بیش از ۹۰ درصد همکاران واکسینه شده اند.

 

وی درادامه افزود: انتظار داریم خانواده‌ها نیز به تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا اعتماد نمایند و درخصوص ارتقاء کیفیت آموزش و همچنین تربیت فرزندان که موضوع مهم تر از آموزش است، آموزش و پرورش را همراهی نمایند .

 

مظفری همچنین ابراز داشت: اولیا در آموزش فضای مجازی نقش مهم و برجسته دارند و باید کنترل و نظارت لازم بر فرزندان خود در فضای مجازی را داشته باشند.

کد خبر 1091684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha