مردم پروتکل‌های بهداشتی را به‌‌جد رعایت کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: خدمت‌رسانی به مردم تا ریشه‌کنی کرونا تداوم داشته باشد و مردم پروتکل‌های بهداشتی را به‌‌جد رعایت کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان در بازدید از بیمارستان بعثت با بیماران بستری در بخش‌های مختلف بیمارستان بعثت سنندج دیدار کرد.

 

وی ضمن دیدار با بیماران، از بخش‌های مختلف؛ تحت نظر شیمی درمانی، مجموعه تفریحی کودکان، مرکز انکولوژی کودکان و بخش کرونایی این بیمارستان بازدید کرد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان ضمن آرزوی شفای عاجل برای بیماران، از زحمات کادر درمانی در مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد و گفت: خدمت‌رسانی به مردم تا ریشه‌کنی کرونا تداوم داشته باشد.

 

وی وضعیت بیمارستان‌های توحید، کوثر و بعثت سنندج در بازدیدهای میدانی را قابل قبول خواند و افزود: در این بیمارستان‌ها زیرساخت، نظافت و رسیدگی به بیماران مناسب، جای شکر و باعث امیدواری است‌.

 

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه هم‌اکنون اوضاع کرونا در استان به‌ویژه سنندج خوب نیست، تصریح کرد: از مردم فهیم کردستان انتظار می‌رود ضمن رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، از تردد و حضور در مراسمات، تجمعات و اماکن شلوغ به‌جد خودداری کنند.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی گفت: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم باعث بدترشدن اوضاع کرونا در استان کردستان خواهد شد.

 

رئیس و معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان و رئیس بیمارستان بعثت سنندج نیز در این بازدید "حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی" را همراهی کرده و به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت کرونا و اقدامات انجام‌شده پرداختند.

 

شهرستان سنندج در حال حاضر در شرایط قرمز کرونایی قراردارد.

کد خبر 1091769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha