۲۶۹ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در ایلام شناسایی شد/ روز سیاه کرونایی با ۹ مورد فوتی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۲۶۹ مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا در استان شناسایی شده است، گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی در بین اقشار مختلف مردم باید افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، « محمد کریمیان»  ظهر امروز(۱۵ شهریور) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۵۵۷۰۱ نفر  در شبانه روز گذشته افزایش یافته است.

 

وی با بیان اینکه  در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۶۹ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده استف افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۹ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده است.

 

کریمیان با بیان اینکه مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۹۹۰ نفر در استان است، گفت: موارد فوتی در استان مربوط به شهرستان های ایلام ۴ فوتی، دهلران ۲ فوتی، دره شهر ۱ فوتی، هلیلان ۱ فوتی و چوار ۱ فوتی  بوده است.

    

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام یادآور شد: در حال حاض ۹ شهرستان استان ایلام در وضعیت قرمز و سه شهرستان استان در وضعیت نارنجی از نظر شیوع کرونا قرار دارند.

 

وی ابراز کرد: شهرستان های آبدانان، دهلران، دره شهر، ملکشاهی، ایلام، ایوان، چرداول، هلیلان و چرداول در وضعیت قرمز و شهرستان های دره شهر، بدره و سیروان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

 

کریمیان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۶۴ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان های استان بستری هستند، یادآور شد: در شبانه روز گذشته نیز ۶۱ بستری جدید در سطح بیمارستان ها و مراکز درمانی استان بستری شده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با اشاره به وضعیت نگران کننده ابتلا به کرونا در استان، خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی همچنان باید در صدر توجه هم استانی های عزیز ایلامی در راستای جلوگیری از ابتلا به کرونا مد نظر قرار گیرد.

                                                                                                                            

کد خبر 1091830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha