تعاون در دین و اقتصاد مقاومتی محرک بسیار خوبی است

موحدیان با بیان اینکه متاسفانه اصل تعاون در سال های اخیر مورد غفلت قرار گرفته است، در حالی که تعاون در دین و اقتصاد مقاومتی محرک بسیار خوبی است، گفت:برای حل مشکلات مردم نباید شب و روز بشناسیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسن موحدیان» امروز (۱۵ شهریور) در ابتدای پنجمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به قیام تاریخی ۱۷شهریور افزود: هفده شهریور نقطه عطفی در پیروزی انقلاب اسلامی بود و شهدای زیادی در این روز تقدیم انقلاب شد که یاد و خاطره آنها را گرامی می داریم.

 

رئیس شورای شهر مشهد همچنین به در پیش بودن روز تعاون اشاره و اظهارکرد: متاسفانه اصل تعاون در سال های اخیر مورد غفلت قرار گرفته است، در حالی که تعاون در دین و اقتصاد مقاومتی محرک بسیار خوبی است که همیشه مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز بوده است.

 

وی با تاکید بر اینکه بر این اساس ما در شورای ششم به اصل تعاون کمک می کنیم تا به خواسته رهبری در بخش اقتصاد مقاومتی جامعه عمل بپوشانیم، افزود:علت برگزاری جلسه فوق العاده امروز شورای شهر حل مسائل مردم است زیرا ما برای حل مشکلات مردم نباید شب و روز بشناسیم.

 

موحدیان ادامه داد: باید تلاش کنیم تا در بدو حضور آیت الله رئیسی و شروع به کار دولت گره ای از کار مردم باز کنیم تا بیکاری ها کاهش پیدا کند و ما سهمی در افزایش بیکاری ها نداشته باشیم.

کد خبر 1091879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha