تجلیل از یکصد پیشکسوت دفاع مقدس همزمان با هفته دفاع مقدس در همدان

محمدی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای نشر ارزش‌هاست از برگزاری ۸۰ برنامه «آبروی محله» در سطح شهرستان به منظور گرامیداشت یاد شهدا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «محمدعلی محمدی» در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان همدان گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای نشر ارزش‌ها و انتقال فرهنگ ایثارو شهادت به نسل‌های بعد است.

 

فرماندار همدان با اشاره به ضرورت پاسداشت یاد و نام شهدای گرانقدر جنگ تحمیلی افزود: شهدا برای ما مانند چراغ راه و ستارگانی هستند که ما با بهره‌گیری و هدایت آنها در مسیر گم نشویم.

 

فرماندار شهرستان همدان از پیش‌بینی و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی با ملاحظات بهداشتی در ایام هفته دفاع مقدس سال جاری خبر داد و اضافه کرد: ۸۰ برنامه «آبروی محله»، مراسم ویژه بزرگداشت شهدای سال استان و شهرستان، گردهمایی و تجلیل یکصد نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس از جمله مهمترین برنامه‌ها در این ایام است.

 

وی از تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به خانواده های نیازمند در هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار کرد: برگزاری میز خدمت ادارات شهرستان، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و نکوداشت مدافعان سلامت از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده است.

 

محمدی افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا بواسطه شرایط شیوع ویروس کرونا با ملاحظات بهداشتی در قالب برنامه «آبروی محله» در فضای باز برنامه‌ریزی شده است.

 

کد خبر 1092171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha