ارتقای توان مرزبانان نظامی و انتظامی از اهداف ناجا است

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: در بازدیدی که از منطقه جلفا داشتیم؛ مشاهده شد که همکاران دارای آمادگی و تجهیزات مطلوب هستند و ارتقای توان مرزبانان نظامی و انتظامی از اهداف ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «سردار حسین اشتری» امروز در دیدار با امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه حمایت ها و هدایت های نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در جهت انجام ماموریت‌های نیروی انتظامی استان بسیار تاثیر گذار بوده است، اظهار داشت: حضور شما باعث وحدت و همدلی در استان شده است.
فرمانده نیروی انتظامی کشور خاطرنشان کرد: ما همه استان‌ها را یک نظارت ستادی انجام می‌دهیم و جمع‌بندی عملکرد فرماندهی انتظامی،  مرزبانی، یگان های ویژه و مراکز آموزشی و درمانی ما همه با کمبودهایی که داریم در اجرای ماموریت ها با توجه به نیاز در بخش نیروی انسانی و تجهیزات و ابنیه، انصافاً بسیار جهادی و ولایت مدارانه توانستند ماموریت‌های متعدد را با توجه به بحران های گذشته به خوبی انجام دهند.
وی افزود: در پیشگیری از جرایم و اقدام علیه مجرمین کارهای خوبی صورت گرفته اما به مرحله ایده‌آل فاصله زیادی داریم و با اینکه مقام معظم رهبری از این اقدامات راضی هستند، اما قانع نیستند به همین جهت به دنبال این هستیم تا با پیشرفت، نوآوری و ابتکار در اقدامات خود موفق تر باشیم. 
سردار اشتری تصریح کرد: هر جرمی که در جامعه اتفاق می‌افتد خیلی‌ها در این موضوع دخیل هستند به عنوان مثال در بحث تصادفات جاده‌ای، زیرساخت‌ها، علائم، نقاط حادثه خیز، ارتقای فرهنگ ترافیک و کیفیت صنعت خودرو بسیار موثر است اما با این حال وظیفه داریم اقدامات خود را به نحو شایسته انجام دهیم.
فرمانده نیروی انتظامی کشور اضافه کرد: در بازدیدی که از منطقه جلفا داشتیم دیدیم که در این مرز عزیزان و همکاران ما دارای آمادگی و تجهیزات مطلوب هستند و ارتقای توان مرزبانان نظامی و انتظامی از اهداف ما است.
سردار اشتری با بیان اینکه از نظر شأن و جایگاه، نیروی انتظامی در جایگاه خوبی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: با امنیت و نظمی که در عزاداریهای  ماه محرم انجام شد یکصد و بیست هزار مراسم در سطح کشور همگی با امنیت و آرامش مراسم را برگزار کردند، از سویی مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا اکثراً بر عهده ناجا است، از این رو تمام ظرفیت‌های خود را پای کار آورده ایم.

کد خبر 1092913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha