ویژه برنامه مجازی «تکیه به تکیه» در آران و بیدگل اجرا می شود

مسئول فضای مجازی جوانان عاشورایی هیئت رزمندگان اسلام شهرستان آران و بیدگل از اجرای برنامه تکیه به تکیه همراه با پخش زنده در محیط شاد خبر داد.

امیرعباس دادایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: ویژه برنامه مجازی «تکیه به تکیه» به همت جوانان عاشورایی هیئت رزمندگان اسلام و با هماهنگی و همکاری اداره تبلیغات اسلامی، هیئات مذهبی و سازمان بسیج دانش آموزی در آران و بیدگل اجرا می شود.

 

مسئول فضای مجازی جوانان عاشورایی هیئت رزمندگان اسلام آران و بیدگل افزود: این ویژه برنامه همزمان با دهه سوم محرم و ایام اربعین حسینی از جمعه ۱۹ شهریور به مدت ۱۰ شب، هر شب بعد از نماز مغرب و عشا در فضای باز ۱۰ تکیه مذهبی آران و بیدگل اجرا خواهد شد.

 

دادایی با بیان اینکه مداحان و سخنرانان مشهور شهرستان آران و بیدگل در این سوگواره به اجرای برنامه خواهند پرداخت، گفت: این برنامه هر شب به صورت زنده از طریق کانال کشوری سربازان جاج قاسم سلیمانی در شبکه اجتماعی شاد برای دانش آموزان و خانواده آنان پخش خواهد شد.

 

وی با اشاره به اهمیت بهره‌گیری از فضای مجازی و نیز ظرفیت‌های این فضا برای برگزاری مراسم مذهبی بویژه در دوران شیوع کرونا خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان عاشورایی هیئت رزمندگان اسلام آران و بیدگل پیش تر هم با پخش زنده برنامه «رواق انتظار» میهمان خانه های نوجوانان عاشورایی بود و «تکیه به تکیه» دومین تجربه این گروه است.

 

علاقه مندان می توانند از طریق کانال سربازان حاج قاسم سلیمانی در شبکه اجتماعی شاد به نشانی https://shad.ir/sardar_e_delha_AranvaBidgol برنامه «تکیه به تکیه» را دنبال کنند./

کد خبر 1093127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha