کمک ۱۴۰ میلیون تومانی موسسه اهل بیت ملایر در کمک های مومنانه

دوزبخشیان گفت: موسسه اهل بیت در ملایر حدود ۱۵ سال است که فعالیت های خود را در راستای کمک به نیازمندان در حوزه های مختلف به ویژه بعد آموزشی دارد.

 «حسین دوزبخشیان» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: موسسه اهل بیت در ملایر حدود 15 سال است که فعالیت های خود را در راستای کمک به نیازمندان در حوزه های مختلف  دارد.

مسئول موسسه اهل بیت ملایر با بیان اینکه بیشتر فعالیت های این موسسه حوزه آموزشی است افزود: در این زمینه خیرین زیادی با ما همکاری دارند

وی دستگیری از دانش آموزان  نیازمند وایتام و بی سرپرست و بد سرپرست از برنامه های آموزشی و تحصیلی در این موسسه بهره مند شده و در این زمینه نیز موفق عمل شده است.

وی بیان اینکه همچنین در سال گذشته  ۱۴۰ میلیون تومان کمک های مردمی در حوزه کمکهای مومنانه از سوی این موسسه در بین نیازمندان انجام شد گفت: در این راستا با توزیع بسته های معیشتی توانستیم گامی در  در جهت دستگیری از هانوادهای نیازمند  داشته باشیم.

وی اضافه کرد: همچنین با کمک خیران و مشاوران واحد مشاوره نیز در حوزهای مختلف در این موسسه فعال است و در زمینه های مختلف به خانواده های مراجعه کننده و زیر پوشش این موسسه خدمات ارائه می شود.

دوزبخشیان همچنین به فعالیت  دو کارگاه خیاطی با اشتغال 14 نفر در این موسسه خبر داد و گفت: در این زمنه مکان بدون هیچ هزینه ای از سوی موسسه  در اختیار این افراد قرار گرفته که  افراد شاغل با فعالیت در این کارگاه به نوعی برای خود و خانواده درآمد زایی دارند.

وی در ادامه همچنین توزیع بسته های معیشتی در چهار مرحله در ماه رمضان در هر مرحله توزیع  ۱۱۰ بسته را از دیگر اقدامات این موسسه دانست و گفت همچنین از خیرات و نذورات مردم تعداد 9  گوسفند قربانی و در  در عید غدیر در بین خانواده‌های نیازمند توزیع  شد.

 مسئول موسسه اهل بیت ملایر با بیان اینکه همچنان در ماه محرم نیز توزیع  بسته‌های معیشتی را در بین خانواده‌ها  داشتیم گفت: این فعالیت ها و برنامه ها همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: همه تلاش ما این است که بتوانیم از نظر فرهنگی و آموزش خانواده های نیازمند را یاری کنیم.

 وی با بیان اینکه همه کسانی که زیر پوشش موسسه هستند طی سال های قبل از کرونا حداقل   یک بار به سفر مشهد مقدس رفته اند گفت: هزینه سفرهای زیارتی نیز با کمک خیرین تامین می شود.

دوزبخشیان ضمن تقدیر از همه خیران و نیکوکاران در راستای همکار با این موسسه گفت: امیدواریم خیران در این کار بزرگ ما را  بیشتر یاری کنند.

کد خبر 1093372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha