تصویب ۹۱ مصوبه برای حل مشکلات واحدهای صنعتی معدنی و کشاورزی

مسلم مروجی گفت:۹۱ مصوبه برای حل مشکلات ۸۹ طرح و واحد صنعتی، معدنی و کشاورزی در هشتمین جلسه رفع موانع تولید جنوب کرمان تصویب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، هشتمین جلسه رفع موانع تولید جنوب کرمان برگزار شد.


«مسلم مروجی فرد» در این خصوص، گفت: در این جلسه مشکلات 89 واحد صنعتی، معدنی و کشاورزی در جنوب کرمان بررسی شد.


رئیس سازمان صمت جنوب کرمان افزود: بیشترین موارد بررسی شده در جلسه در خصوص طرح های صنعتی و معدنی شامل مشکلات پیش آمده اداری با ادارات منابع طبیعی، محیط زیست و آب منطقه ای بوده و در حوزه طرح های کشاورزی نیز مشکلات بانکی و بدهی های معوق طرح ها بیشترین موارد مطرح شده است.


وی تصریح کرد: به منظور رفع مشکلات طرح و واحدهای مذکور، 91 مصوبه با هماهنگی اعضاء جلسه تصویب شد.


مروجی فرد ابراز کرد: از این تعداد مصوبه، 8 مصوبه مربوط به طرح های صنعتی و معدنی و 83 مصوبه هم مربوط به طرح های کشاورزی می باشد.


رئیس سازمان صمت جنوب کرمان ضمن تشکر از همراهی مسئولین دولتی در استان، تاکید کرد: بزرگترین راه حل فقر اقتصادی، کمبود اشتغال و بیکاری موجود در جنوب استان، حل مشکلات واحدهای تولیدی است که این مهم نیازمند هماهنگی و تلاش بیشتر مسئولین دولتی بوده تا ان شاء الله شاهد شکوفایی اقتصادی و رفع معضلات و مشکلات بیشتر این منطقه در آینده ای نزدیک باشیم.


گفتنی است؛ با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری، رئیس سازمان صمت جنوب کرمان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، رئیس شعب بانک کشاورزی جنوب و همچنین تعدادی از مسئولین و سرمایه گذاران در محل استانداری کرمان برگزار شد.

کد خبر 1093389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha