۷۹ نفر از اصحاب فرهنگ و هنر شیروان تهسیلات کرونا دریافت کردند

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: ۷۹ نفر از اصحاب فرهنگ و هنر شیروان تهسیلات کرونا دریافت کردند.

«ابراهیم عباسپور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، ۱۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات جهت حمایت از 79 نفر از اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان در تمامی رشته ها پرداخت شده است.

 

 

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان عنوان کرد: این میزان تسهیلات به ۷۹ نفر توسط بانک های عامل تجارت، صادرات، رفاه، سپه، ملی، ملت و موسسه ملل پرداخت شده است.

 

 

عباسپور با بیان اینکه در ۱۸ماه گذشته که کشور با فراگیری کرونا روبرو بوده تمامی فعالیت‌های فرهنگی و هنری تحت الشعاع قرار گرفته خاطرنشان کرد: فعالان بخش فرهنگ و هنر و هنرمندان در این مدت، ایام بسیار سختی پشت سر گذاشتند و این بخش به شدت نیازمند حمایت است.

 

 

وی با اشاره به تعطیلی مجتمع های فرهنگی، گالری ها، سالن های نمایش و فعالیت های هنری بر اثر مسائل کرونا اضافه کرد: بخش های فرهنگ و هنر و جامعه هنری در این ایام با مشکلات جدی روبرو هستند و شرایط کار کردن برای آنها بسیار سخت بوده است.

 

 

وی با اشاره به سختی شرایط کار هنرمندان در این شرایط و مشکلات جدی در کشور، استان و شهرستان بر ضرورت جلب رضایت هنرمندان به عنوان یک هدف مهم تاکید کرد.

 

 

 

عباسپور تصریح کرد: همچنین در ۶ ماهه امسال، ۶ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال تسهیلات کرونا به ۲۵ نفر از اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان پرداخت شد که سقف تسهیلات هر نفر از ۵۰ میلیون ریال تا ۲ میلیارد ریال با کارمزد ۱۲ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه صورت گرفته است.

 

 

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

کد خبر 1093588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha