ورزش قهرمانی نماد یک ملت/ ورزش همگانی در جامعه نهادینه شود

زارع با بیان اینکه ورزش در جامعه نهادینه شود گفت: ورزش قهرمانی نماد یک ملت است. ‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « ارسلان زارع» امروز ( یکشنبه، ۲۱ شهریور ) در جلسه شورای ورزش گیلان در استانداری به بررسی مشکلات ورزش و جوانان اشاره و اظهار کرد: معضلات این حوزه شناسایی و برطرف شود.



استاندار گیلان با بیان اینکه تحرک یکی از مقوله های مهم در سلامت جامعه محسوب می شود گفت: بی توجهی به این حوزه زمینه افزایش بیماری های غیر واگیر را افزابش می دهد.



زارع اذعان کرد: پویایی و تندرستی جامعه با ایجاد ورزش های همگانی و گسترش آن در جامعه فراهم می شود.

 

وی افزود: ورزش های قهرمانی نماد یک ملت است و بایستی در جامعه گسترش یابد.‌



استاندار گیلان تصریح کرد: انسجام ملی،‌ وحدت، نشاط و پویایی و رونق اقتصاد و گردشگری در جامعه با توجه به ورزش مهیا می شود و ایجاد نشاط و امید و شادابی و سلامت روح و جسم از دیگر مزیت های ورزش های همگانی و قهرمانی شمرده می شود.

 

زارع به آخرین شاخص های اجتماعی جوامع اشاره و اظهار داشت: طبق آخرین گزارش های دریافتی جوامعی که ورزش را در جامعه نهادینه کرده اند نسبت به دیگر کشورها موفق تر بودند.

 

استاندار گیلان افزود: حضور جوانان و بانوان در عرصه های بین المللی، به شایستگی فرهنگ غنی ایران اسلامی را به نمایش می گذارد که با موفقیت هایشان در عرصه های بین المللی در رشته های مختلف ورزشی افتخار جامعه محسوب شده و به نوعی با مدال هایشان امیدواری را به جامعه تزریق می کنند.

 


زارع تصریح کرد: همه سازمان ها و نهادها با استفاده از ظرفیت هایی که دارند در حوزه ورزش و نهادینه کردن آن در جامعه فعال باشند.

 

گفتنی است، در پایان این نشست از فعالین حوزه ورزش تجلیل شد. 

کد خبر 1093722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha