پشتیبانی از دولت سیزدهم مهم ترین وظیفه جریان های انقلابی است

عزیزی گفت: مهم ترین وظیفه جریان های انقلابی امروز همکاری، حمایت و پشتیبانی از دولت سیزدهم است و باید در حالی که شعار وحدت می دهیم، خودمان عامل تفرقه نشویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، امروز (یکشنبه 21 شهریور) در جمع اعضای ستاد آیت الله «رئیسی» در شهرستان شیراز گفت: در انتخاب افراد برای پست های مدیریتی دولت باید از عجله و قضاوت زودهنگام پرهیز کنیم و به دولت فرصت لازم را برای انتخاب بهترین افراد دهیم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی افزود: توجه به توانمندی ها در انتخاب افراد در پست های مدیریتی استان فارس بسیار مهم است و البته ضرورتی نیز ندارد تا نیروهای انسانی خارج از استان را به داخل استان بیاوریم.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: جمع کردن تمام نیروهای انسانی در استان فارس معقول نیست اما اینکه باید نیروی انسانی کارآمد را به کار گرفت، حرف درستی است و باید یک بانک اطلاعاتی شکل بگیرد.

وی تاکید کرد: جذب سرمایه ها از اولویت های استان فارس است زیرا سرمایه گذاری نسخه مطلوبی برای رونق اشتتغال است و باید به این پرسش پاسخ داد که «چرا صدها نفر از سرمایه گذاران بزرگ و کسانی که منشا تحولات عظیم اقتصادی بودند از استان فارس رفته اند؟»

عزیزی ادامه داد: سو مدیریت ها در سال های قبل موجب شده تا منابع و توانمندی ها از استان فارس به استان های دیگر برود و برخی سرمایه گذاران استان فارسی که در برخی صنایع حرف اول را در کشور می زنند، امروز در استان های دیگر سرمایه گذاری کرده اند.

وی تصریح کرد: مهم ترین وظیفه جریان های انقلابی امروز همکاری، حمایت و پشتیبانی از دولت سیزدهم است و باید  در حالی که شعار وحدت می دهیم، خودمان عامل تفرقه نشویم.

کد خبر 1093825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha