طرح نذر «حاج قاسم سلیمانی» در ایلام اجرا می شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام از اجرای طرح نذر قاسم سلیمانی در استان ایلام با همکاری کمیته امداد و سپاه امیرالمومنین(ع) استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «قنبر موسی نژاد» روز سه شنبه در نشست شورای مدیران این نهاد اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه امضاء شده بین کمیته امداد و سپاه، طرح نذر قاسم سلیمانی با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج و استفاده از ظرفیت قشر بسیج در راستای کمک به نیازمندان و توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی اجراء خواهد شد.

 

وی افزود: این طرح در ادامه‌ی طرح اطعام و احسان حسینی بوده که از اوایل ماه محرم آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

 

موسی نژاد یادآور شد: کمیته امداد و حوزه بسیج سپاه در سال‌های اخیر در راستای محرومیت زدایی همکاری‌های بسیار نزدیکی با هم داشته اند و از ابتدای امسال نیز طرح‌های ایران همدل و ایران مهربان با همکاری این دو دستگاه در راستای خدمت به نیازمندان و مددجویان اجرایی شده اند.
 

 

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام نیز در این نشست، گفت: کمیته امداد با مسئولیت کمیته محرومیت زدایی کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان که آذرماه برگزار خواهد شد، مسئولیت اصلی را بر عهده دارد.
 

 

سرهنگ نصرالهی افزود: در قالب کمیته محرومیت زدایی، ۴۳ نوع خدمت برای ارائه به نیازمندان هدف گذاری شده است که شامل توزیع سبد‌های معیشتی، سبد‌های بهداشتی، ساخت و تأمین مسکن، سرپرستی از ایتام، توزیع کالا و اقلام ضروری و موارد دیگر است.
 

 

وی یادآور شد: از آنجایی که در قالب طرح ایران مهربان و سرپرستی از ایتام، حوزه بسیج سپاه تعهداتی در این زمینه دارد تا کنون بیش از ۸۰ درصد تعهدات انجام گرفته و مابقی نیز به زودی انجام خواهد شد.

 

کد خبر 1094528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha