لزوم وجود اتحاد و انسجام در مساجد

حجت‌الاسلام موسوی خواستار روشنگری توسط مساجد شد و گفت: لازم است مساجد اتحاد و انسجام داشته باشند و از ایجاد اختلافات خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» در آئین تکریم ائمه جماعت، هیئت امنا و خادمین مساجد شاخص در طرح مسجد محوری بسیج، با بیان اینکه در زیارت عاشورا، حضرت سیدالشهدا (ع) به نماز معرفی شده است اظهار کرد: امام حسین (ع) در روز عاشورا نماز را به جماعت برگزار کرد تا ثابت کند برای نماز شهید می‌شود.

 

امام جمعه اندیمشک با اشاره به اینکه نماز جایگاه ولایی دارد و در میان عبادات، از جایگاه رفیعی برخوردار است افزود: نماز به عنوان عالی‌ترین عبادت محسوب می‌شود.

 

وی با بیان اينکه زیباترین کار و بهترین بخش نماز، سجده است اذعان کرد: مساجد به عنوان خانه‌های خداوند سبحان، عزیزترین خانه‌های کره خاکی هستند.

 

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: خدمت به مسجد مانند خدمت به نماز به عنوان عالی‌ترین عبادت و رابطه انسان با خداوند متعال به حساب می‌آید که از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

وی با اشاره به اینکه افرادی که در مساجد به فعالیت و خدمت می‌پردازند، باید بابت ارتباط با خانه خدا، به خود افتخار کنند عنوان کرد: کارکرد مساجد فقط نماز نیست بلکه مساجد باید در دل دشمنان رعب و وحشت ایجاد کنند تا دشمنان هراس داشته باشند.

 

امام جمعه اندیمشک خواستار روشنگری توسط مساجد شد و خاطر نشان کرد: لازم است مساجد اتحاد و انسجام داشته باشند و از ایجاد اختلافات خودداری کنند.

 

کد خبر 1094673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha