مستند «وعده دیدار» به همت کانون «دوستان آسمانی» اکران می شود

گواهیان از اکران مجازی مستند «وعده دیدار» همزمان با هفته دفاع مقدس به همت کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در هفته دفاع مقدس برنامه های متنوعی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار می شود که کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» نیز از این حیث مستثنی نیست.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: با توجه به فعالیت این کانون فرهنگی و هنری در زمینه فعالیت های رسانه ای و به ویژه تولید مستندهای متعدد در مورد شهدا، این مهم نیز در برنامه های هفته دفاع مقدس در این کانون قرار گرفته است.

 

وی بیان کرد: در این راستا اکران مستند «وعده دیدار» تولید شده در گروه رسانه ای «ماح» وابسته به کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در برنامه هفته دفاع مقدس قرار گرفته شده است.

 

گواهیان اضافه کرد: این مستند برشی کوتاه از تولد تا شهادت سردار شهید «مهدی رحمانیان» است که به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» تولید شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: مستند «وعده دیدار» قرار است در طول هفته دفاع مقدس و در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» به عوامل تولید و ساخت این مستند اشاره کرد و اظهار داشت: کارگردانی و تدوین این اثر را «عباس رحمانیان» و تصویربرداری آن را «عباس کاظمی» انجام داده است.

 

به گزارش شبستان، سردار شهید «مهدی رحمانیان» متولد اسفند 1345 در شهرستان آبادان است که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به همراه خانواده به جهرم بر می گردد.

 

شهید رحمانیان از رزمندگان گردان «ابوذر» از لشکر (33 المهدی «عج») در دفاع مقدس بود که در اسفند سال 1365 حین عملیات «کربلای پنج» در منطقه عمومی «شلمچه»، به درج رفیع شهادت نائل آمد.

 

 

کد خبر 1094760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha