سه شنبه های تکریم با محور«شکوه مادری» در زنجان اجرا می شود

به گفته حجت الاسلام یارمحمدی، به مناسبت هفته دفاع مقدس طرح سه شنبه های تکریم با محور«شکوه مادری» و با هدف تجلیل از مادران شهیدپرور، مسجدی و فعال در مساجد استان زنجان اجرا می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان پرداخت و گفت: همه ساله در این ایام برنامه های متعددی در کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود و امسال نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا تلاش می شود برنامه ها در بستر فضای مجازی اجرا شود.

 

حجت الاسلام یارمحمدی از دیدار با خانواده ها شاهد و ایثارگر به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: سه شنبه های تکریم با محور«شکوه مادری» در این هفته به دیدار مادران شهیدپرور، مسجدی و فعال در مساجد اختصاص دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: از زمان اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم با حضور در مساجد و یا منزل خانواده های شهدا و چهره های ماندگار محلات از این خانواده ها و افراد تجلیل شده است.

 

به گفته مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان، برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله توسط کانون های مساجد استان زنجان و اجرای طرح تلاوت نور و اهداء ثواب آن به روح بنیانگذار کبیر انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس از دیگر برنامه های این هفته است.

 

حجت الاسلام یارمحمدی از برگزاری مسابقات کتابخوانی به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: یادواره های شهدا نیز در هر یک از مساجد استان با حضور خانواده های شهدا و مردم برگزار خواهد شد.

 

وی در ادامه از اجرای سومین رویداد ملی فهما همسو با تاکید مقام معظم رهبری بر فعال کردن ظرفیت های مردمی در فعالیت های مختلف، با شعار «به توان مردم» در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان خبر داد.

 

به گفته حجت الاسلام یارمحمدی، این رویداد درصدد است ضمن شناسایی ظرفیت های اعضاء و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد زمینه معرفی و تقدیر از برترین را فراهم نموده و با اجرای برنامه های آموزشی و عرضه تولیدات فرهنگی،هنری و چند رسانه ای این عزیزان جایگاه ویژه بچه های مسجد به عنوان قدرت نرم نظام و جهان اسلام را به نمایش بگذارد.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: شاخص های ارزیابی فعالیت کانون ها در رویداد فهما بر اساس اطلاعات هویتی و ساماندهی کانون ها، فعالیت های فرهنگی هنری کانون ها با محوریت مسجد، تولیدات فرهنگی هنری کانون ها(فردی و گروهی)، برنامه های آموزشی و توانمندسازی، مسابقات و آزمون های الکترونیکی و فعالیت های خود جوش کانون ها با محوریت مسجد خواهد بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان با بیان اینکه فعالیت ها و آثار ثبت شده در دو سطح استانی و ملی ارزیابی می شوند، خاطرنشان کرد: کانون های برتر براساس مجموع امتیاز کسب شده و کیفیت فعالیت میدانی خود در رواق های 12 گانه مشخص شده و در هر رواق کانون برتر استان به شرط کسب امتیاز مورد نیاز به مرحله داوری نهایی راه پیدا خواهد کرد.

 

کد خبر 1095054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha