برگزاری رزمایش مشق احسان در  ۲۲شهرستان مازندران

صبح امروز به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) مازندران رزمایش مشق احسان با هدف توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند در ۲۲شهرستان دیار علویان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «علی جوادی» امروز (۲۵شهریور) در حاشیه ششمین مرحله رزمایش همدلی و احسان که به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) مازندران که با حضور حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران در مصلی امام خمینی(ره) ساری برگزار شد، بیان کرد: در ششمین مرحله رزمایش همدلی و احسان بیش از ۵ میلیون بسته حمایتی در کشور توزیع خواهد شد. 

 

مدیر قرارگاه امداد بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) افزود: اهدای ۲۱ هزار بسته سلامت  لوازم التحریر و  غذایی و ارزاق به آسیب‌دیدگان بیماری کرونا در مازندران، ۷ هزار بسته در هر بخش توزیع می‌شود.

 

جوادی با بیان اینکه رزمایش مشق احسان با هدف توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند در ۲۲شهرستان مازندران برگزار شد، تصریح کرد: از ماموریت‌های دیگر در راستای کمک به مردم آسیب‌دیده استان در راستای برنامه‌های ستاد اجرایی میتوان به تامین جهیزیه، اهدای لوازم ورزشی، ویلچر به معلولان، اجرای طرح اشتغال‌زایی و سایر برنامه‌ها اشاره کرد.

 

وی گفت: همه دیدیم با ورود آقای مخبر در آغاز به کار دولت سیزدهم واکسن با ۶ برابر سرعت وارد شده است، بنیاد احسان نیز در تمام حوادث و بلایا و گرفتاری‌های کشور همچون سیل اخیر و کرونا از دستگاه‌های موثر و اثرگذار بوده است.

 

جوادی متذکر شد: این بنیاد در حوزه‌های مختلف درمان، از دانش‌آموزان محروم با تهیه لوازم‌التحریر حمایت کرده و در مسیر حل مشکلات اجتماعی حالت پیشروانه و ماموریت محور دارد.

 

 

کد خبر 1095194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha