مقبره الشعرا اولین مقصد گردشگری آذربایجان‌شرقی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز، مقبره‌الشعرا را اولین مقصد گردشگری استان دانست و گفت: تعداد گردشگرانی که به اینجا مراجعه می‌کنند با هیچ مکان دیگر قابل مقایسه نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «سیدقاسم ناظمی» امروز به همراه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان امروز در جریان بازدید از روند طرح ملی توسعه مقبره الشعرای تبریز اظهار داشت: مقبره‌الشعرا اولین مقصد گردشگری استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با تأکید بر تسریع در اتمام مراحل توسعه این طرح ملی خاطرنشان کرد: تعداد گردشگرانی که به اینجا مراجعه می‌کنند با هیچ مکان دیگر قابل مقایسه نیست.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا توقع می‌رود مراجعات گردشگران کاهش یابد ولی تعداد افرادی که از اقصی نقاط استان و کشور روزانه به این مجموعه مراجعه می‌کنند قابل توجه است.

ناظمی توضیح داد: در حال حاضر با توجه به یکپارچه‌سازی پروژه، امکانات زیرساختی مثل برق، گاز، لوله کشی آب و غیره هنوز به طور کامل فراهم نشده، اما اگر عملیات سنگ فرش طبقه بالای مقبره را به انجام رسانیم، می‌توانیم نواقص سیستم‌های گرمایش و سرمایش را با سازه‌‎های پرتابل رفع کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی چندگانگی مدیریت، نبود ردیف بودجه ملی، تغییرات مدیریتی و طولانی شدن پروژه را از دلایل اصلی وضعیت نامناسب کنونی مجموعه مقبره الشعرا دانست.

کد خبر 1095213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha