راهیابی فیلم کوتاه دیجامه به جشنواره بین‌المللی خرس قطبی

میردریکوند از راهیابی فیلم کوتاه دیجامه به جشنواره بین‌المللی خرس قطبی خبر داد و گفت: این جشنواره فیلم محیط زیستی، ۱۸ و ۱۹ سپتامبر در کپنهاگ دانمارک برگزار می‌شود.

«امیرعلی میردریکوند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، از راهیابی فیلم کوتاه دیجامه به جشنواره بین‌المللی خرس قطبی خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره فیلم محیط زیستی، ۱۸ و ۱۹ سپتامبر در کپنهاگ دانمارک برگزار می‌شود.

 

کارگردان و نویسنده فیلم کوتاه دیجامه افزود: این فیلم کوتاه، در مورد جوانی امروزی است که در یک اتاق قدیمی با وسایل شکاری که پدربزرگش استفاده می‌کرده روبرو می‌شود و به بررسی آنها می‌پردازد.

 

وی اذعان کرد: فیلم کوتاه دیجامه در راستای حفظ محیط زیست و به ویژه حمایت از پرندگان ساخته شده و دارای زیرمتنی اجتماعی است.

 

میردریکوند تصریح کرد: در فیلم کوتاه دیجامه، مصطفی شهاوند و ابوالقاسم قاسمی ایفای نقش کرده‌اند، لیلا براتی نیز تصویربردار و تدوین‌گر این فیلم بوده و همچنین میلاد احسانی‌نسب صدابرداری و حسن مهدوی صداگذاری این اثر را برعهده داشته‌اند.

 

وی یاد آور شد: این فیلم کوتاه تا کنون از چهار جشنواره جهانی کاندیدای جایزه بهترین فیلم شده و در جشنواره‌های مختلفی در ایران، ایتالیا، فرانسه، مراکش، رومانی، عراق، اوکراین، انگلستان، دانمارک،امریکا، مکزیک، اسپانیا و استرالیا حضور پیدا کرده که عناوینی مانند جایزه بهترین فیلم بین‌الملل از جشنواره فلوریو استرالیا، جایزه بخش فیلم جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر، جایزه جشنواره ملی تولیدات رسانه‌ای اصفهان، جایزه ویژه هیئت داوران از جشنواره بین‌المللی فیسم مراکش، کاندیدای بهترین فیلم از جشنواره بین‌المللی سبز ایران و کاندیدای بهترین فیلم از جشنواره بین‌المللی نبرودی ایتالیا بخشی از موفقیت‌های این فیلم بوده است.

 

کد خبر 1095238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha