توجه به ظرفیت سازی هنرمندان از اهداف مهم کانون امام رضا (ع) گتوند است

عسکری گفت: توجه به موضوع هنرمندان و ظرفیت‌سازی بیشتر در شهرستان گتوند در زمینه فعالیت‌های هنری یکی از مهمترین اهداف راه‌اندازی کانون فرهنگی امام رضا (ع) بود که خوشبختانه نتایج خوبی را به همراه داشت.

«رضا عسکری» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: توجه به موضوع هنرمندان و ظرفیت سازی بیشتر در شهرستان گتوند در زمینه فعالیت های هنری یکی از مهمترین اهداف راه اندازی کانون فرهنگی امام رضا (ع) بود که خوشبختانه نتایج خوبی را به همراه داشت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا (ع) گتوند افزود: با راه اندازی کانون تلاش شد فعالیت های این مرکز فرهنگی در موازات سایر فعالیت های شهرستان نباشد که بر همین اساس چارچوب ها و برنامه های ویژه ای برای آن تعریف شد که می توان به استعدادیابی در زمینه فعالیت های هنری اشاره کرد.

 

وی با بیان اینکه موضوعات رسانه ای در چند سال اخیر مورد توجه ویژه قرار گرفته اند اضافه کرد: با راه اندازی صفحه مجازی لطفا 313 در اینستاگرام عملا وارد فاز اجرای در زمینه تولیدات رسانه ای به هدف ترویج فرهنگ مثبت در جامعه شدیم که خوشبختانه بازخورد مطلوبی داشت.

 

عسکری از برگزاری دوره های مختلف هنری از جمله طراحی، فتوشاپ و ... خبر داد و تصریح کرد: تمرکز این کانون فرهنگی هنری در سال جاری بر جذب نیروهای جوان انقلابی خواهد بود.  

 

کد خبر 1095616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha