مسابقه «مسجد سنگر فرهنگ» در مشهد برگزار می شود

مسابقه اینستاگرامی مسجد سنگر فرهنگ به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی در فرهنگسرای انقلاب اسلامی به همت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، مسابقه اینستاگرامی «مسجد سنگر فرهنگ» به مناسبت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی در فرهنگسرای انقلاب اسلامی به همت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد برگزار می شود، این مسابقه با هدف آشنایی با مساجد حاشیه شهر و ظرفیت های آن ها در فرهنگسرای انقلاب برگزار خواهد شد.

 

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه ابتدا نام مسجد و نام و نام خانوادگی و شماره تلفن رابط رو به شماره ۰۹۱۵۵۱۷۴۶۴۸ پیامک می کنند تا بعد از ثبت نام، فرهنگسرای انقلاب اسلامی برای شما یک بنر با ابعاد ۱*۲ با نام مسجد خودتون و با موضوع گرامیداشت هفته دفاع مقدس چاپ و ارسال کند.

 

در گام دوم پس از دریافت و نصب بنر در مسجد یک عکس دسته جمعی از فعالین مسجد به همراه بیوگرافی و فعالیت های مسجد، تولیدات رسانه ای ( معرفی فضای مجازی، ماهنامه یا هفته نامه و...) و نام شهدای محله و هرچیزی که می تواند معرف مسجد باشد را به آدرس های درج شده در پوستر بفرستند.

 

همچنین در گام سوم در پیج اینستاگرامی farhangsara_enghelabیک پست در اسلاید های مختلف برای فرد ایجاد خواهد شد و فقط کافی است که فرد این پست رو برای دیگران ارسال کند و تا بازدید زیادی را جلب کند. ملاک انتخاب مساجد برگزیده همین تعداد بازدید پست خواهد بود، پس شرکت کنندگان باید تلاش کنند به خوبی مسجد خود را معرفی کنند و بازدید بسیاری را جذب کنند.

 

گفتنی است که این مسابقه دارای یک چالش خوب انفرادی است که از بین افرادی که شخصا بیشترین تبلیغ رو در کانال ها و گروه ها و پیج های اینستاگرامی انجام دهند و برای ما اسکرین شات بفرستند، قرعه کشی صورت گرفته و دو جایزه ۵۰۰ هزار تومانی به برندگان اهدا خواهد شد.

کد خبر 1095719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha