برنامه عراق برای سازماندهی پوشش رسانه ای در مراسم اربعین

مسئولان عراق برنامه ای را برای سازماندهی پوشش رسانه ای مراسم اربعین و نشان دادن جنبه های ملی و انسانی و اجتماعی این مراسم تدوین کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از c-karbala، هیئت رسانه و ارتباطات در عراق تصمیم گرفت تا برنامه ای برای سازماندهی پوشش رسانه ای مراسم اربعین براساس اختیارات اعطا شده طبق دستور 75  تدوین کرد. این مسئله به دلیل اهمیت مناسبت رابعین است که میلیون نفر از عراق و سراسرجهان در آن شرکت می کنند.

 

استاد مجاهد ابوالهیل، رئیس بخش رسانه پیشنهاد سازماندهی پوشش رسانه ای اربعین را در چارچوب تلاش اعضای شورای کمیساریای هیئت رسانه و ارتباطات به منظورموفقیت در پوشش رسانه ای این مراسم انجام شد. در مراسم اربعین هرساله صدها رسانه داخلی و بین المللی شرکت می کنند.

 

دکتر علی الموبد، رئیس اجرایی این شورا از همه رسانه داخلی و بین المللی و خبرنگاران شبکه های عربی و خارجی خواست تا پس از پایان اقدامات سازماندهی و پخش رسانه ای این مراسم را پوشش دهند و به رسانه های دیگر در پوشش و پخش مستقیم آن کمک کنند.

این شورا مجوز را با توجه به تحولات در بخش رسانه و فناوری اطلاعات و پخش اینترنتی در شبکه های مجازی،آماده کردند تا الزامات کار رسانه ای سازمان یافته فراهم شود و موانع پیش روی رسانه ها برای سال های آینده رفع شود.

هیئت رسنه و ارتباطات در فرآیند سازماندهی پوشش رسانه ای و اعطای فرکانس برای پخش مستقیم مشارکت می کند.

کد خبر 1096070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha