فوت ۱۲ استان فارسی در پی ابتلا به کرونا

همتی گفت: در ۲۴ گذشته، ۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در فارس فوت کردند و آمار فوتی های فارس به ۶ هزار و ۵۴۱ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول همتی»، امروز (یکشنبه 28 شهریور) در نشست مجازی با خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار کرونا در فارس گفت: با انجام تست های تشخیصی کرونا در استان فارس از ابتدای شیوع کرونا، آمار قطعی مبتلایان به 434 هزار و 95 نفر اعلام شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: در 24 گذشته، 12 بیمار مبتلا به کرونا در فارس فوت کردند و آمار فوتی های فارس به ۶ هزار و 541 نفر رسید.

وی اعلام کرد: از 2 هزار و 555 بیمار مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان فارس بستری هستند حال 278 نفر وخیم است و در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

این مقام مسئول با اشاره به آمار بهبودیافتگان کرونا در استان عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا 382 هزار و 38 نفر در فارس از بیمارستان ها ترخیص و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

معاون بهداشت این دانشگاه اعلام کرد: مرکز واکسیناسیون «حسینیه ثارالله (ع)» شیراز به صورت شبانه روزی شده و در پی دریافت سهمیه قابل توجه واکسن کرونا از سوی وزارت بهداشت، این مرکز واکسیناسیون بدون هیچ تعطیلی فعالیت دارد و یک مرکز دیگر نیز در تالار «سبوی عشق» در چهارراه باغ تخت شیراز فعالیت شبانه روزی دارد.

کد خبر 1096211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha