درخشش حوزه مقاومت بسیج طلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) جنوب کرمان در جشنواره استانی مالک اشتر

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی گفت: حوزه مقاومت بسیج طلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) جنوب کرمان در جشنواره استانی مالک اشتر به عنوان موفق ترین حوزه مقاومت بسیج طلاب و بنده نیز به عنوان فرمانده و مدیر موفق در سطح سپاه ثارالله شناخته شدم.

حجت الاسلام «سید مصطفی حسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: صبح امروز حوزه مقاومت بسیج طلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) جنوب کرمان در جشنواره استانی مالک اشتر به عنوان موفق ترین حوزه مقاومت بسیج طلاب و بنده نیز در سمت فرماندهی این حوزه به عنوان فرمانده و مدیر موفق در سطح سپاه ثارالله استان انتخاب شدم.


فرمانده حوزه مقاومت بسیج طلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) جنوب کرمان بیان کرد: در همین راستا  این حوزه مقاومت بسیج طلاب و بنده از سوی سردار معروفی فرماندهی سپاه ثارالله استان شایسته دریافت لوح تقدیر شدیم.


وی در خاتمه عنوان کرد: بی شک کسب این موفقیت و افتخار آفرینی حاصل یک کار گروهی و دسته جمعی است چرا که اگر همراهی و همکاری شورای حوزه و طلاب بسیجی نبود امروز این موفقیت کسب نمی شد بنابراین بنده این لوح تقدیرها را به طلاب بسیجی اهدا می کنم.

کد خبر 1096271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha